Realizácia úvodnej mediálnej kampane v rámci komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 II. časť
Úrad vlády Slovenskej republiky
Nové programové obdobie 2014-2020 predstavuje pre Slovenskú republiku príležitosť čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ, ktoré môže v nadväznosti na uplynulé roky použiť na zlepšovanie kvality života obyvateľov jednotlivých regiónov. Komunikačná stratégia Operačného programu Technická pomoc pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 obsahuje komunikačnú stratégiu v súlade s relevantnou národnou a európskou legislatívou vo vzťahu k širokej verejnosti a prijímateľom s cieľom kvalitnejšej, efektívnejšej a transparentnejšej implementácie pomoci z EŠIF a zdôraznenia príspevku EÚ a jej politiky súdržnosti na podporu ekonomického rastu, zamestnanosti a odstraňovania regionálnych rozdielov. Projekt ukončenia úvodnej mediálnej kampane predstavuje súhrn mediálnych aktivít, ktoré svojím zameraním povedú k zvýšeniu informovanosti obyvateľov o európskych štrukturálnych a investičných fondov nového programového obdobia. Zvýšená informovanosť obyvateľstva prispieva k vytváraniu priaznivého informačného prostredia pre čerpanie európskych štrukturálnych a investičných fondov. Hlavnou myšlienkou kampane, ktorá bude realizovaná prostredníctvom tohto projektu je upriamiť pozornosť, že napriek skutočnosti, že už existuje množstvo investícií z fondov, výzvy aj naďalej pokračujú a k dispozícii je ešte veľa príležitostí na zhmotnenie myšlienok, dobrých nápadov a inovatívnych postupov prostredníctvom realizácie projektov zo štrukturálnych fondov tak, aby z nich mal úžitok každý obyvateľ našej krajiny.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Reklamná a mediálna kampaň
|
Typ
A. Realizácia komun…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2018
|
Skutočný koniec
31.12.2018
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
34,0 (počet)
|
Cieľ
30,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2018
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných informačných kampaní
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2018
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
C.E.N., s.r.o.
|
IČO
35780886
|
Názov
Markíza-Slovakia, s.r.o.
|
IČO
31444873
|
Názov
Slovenská produkčná a.s.
|
IČO
35843624
|
Názov
Expres Media k.s.
|
IČO
35792094
|
Názov
Fun Media Group a.s.
|
IČO
44845995
|
Názov
Media RTVS, s. r. o.
|
IČO
35967871
|
Názov
Radio Services a.s.
|
IČO
35875020
|
Názov
MAFRA Slovakia a.s.
|
IČO
31333524
|
Názov
Zoznam, s. r. o.
|
IČO
36029076
|
Názov
New and Media Holding a.s.
|
IČO
47256281
|
Názov
Petit Press, a.s., divízia východ, o.z
|
IČO
35790253
|
Názov
Petit Press, a.s.
|
IČO
35790253
|
Názov
Nový čas, a. s.
|
IČO
51249979
|