Realizácia Komunikačnej stratégie OPTP pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 na roky 2016-2018
Úrad vlády Slovenskej republiky
Nové PO 2014-2020 predstavuje pre Slovenskú republiku možnosť čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ. Partnerská dohoda SR na roky 2014–2020 upriamuje oprávnené príspevky EŠIF do tých geografických územných jednotiek, v ktorých sa dá očakávať najvyššia miera efektívnosti využívaných investícií na riešenie špecifických problémov regiónu, prostredníctvom využívania ich miestneho potenciálu a zdrojov.
Komunikačná stratégia Operačného programu Technická pomoc pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 obsahuje komunikačnú stratégiu v súlade s relevantnou národnou a európskou legislatívou vo vzťahu k širokej verejnosti a prijímateľom s cieľom kvalitnejšej, efektívnejšej a transparenstnejšej implementácie EŠIF. Jej zámerom je zdôrazniť význam príspevku EÚ a politiky súdržnosti na podpore ekonomického rastu, zamestnnanosti a a odstraňovaní regionálnych rozdielov. Zvýšená informovanosť laickej i odbornej verejnosti prispeje k vytvoreniu priaznivého informačného prostredia pre čerpanie EŠIF.
Zjednotený postup všetkých subjektov zainteresovaných do procesu informovania a komunikácie o poskytnutí prostriedkov z EŠIF predstavuje základný predpoklad na dosiahnutie cieľov Komunikačnej stratégie OP TP pre Partnerskú dohodu na roky 2014-2020. Zadefinovanie globálneho cieľa, ako aj špecifických cieľov je odvodené z východísk komunikačnej stratégie. Informačné priority rozvíjajú jednotlivé špecifické ciele a sú k nim hierarchicky zoradené. Informačné priority umožňujú stanoviť zoznam aktivít, cieľových skupín a finančných nástrojov komunikácie. Definovanie globálneho cieľa ako aj špecifických cieľov je odvodené od cieľov Partnerskej dohody a OP TP.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Realizácia ročných komunikačných plánov…
|
Typ
A. Realizácia komun…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2016
|
Skutočný začiatok
01.02.2016
|
Plánovaný koniec
01.12.2018
|
Skutočný koniec
31.12.2018
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
6,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
22.03.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných informačných kampaní
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Úrad vlády Slovenskej republiky
|
IČO
00151513
|
Názov
K - Ten KOVO, s.r.o.
|
IČO
36418447
|
Názov
KLIK MEDIA s.r.o.
|
IČO
50522809
|
Názov
SITA
|
IČO
35745274
|
Názov
TA SR
|
IČO
31320414
|
Názov
IMI TRADE s.r.o.
|
IČO
31565531
|
Názov
AutoCont SK a.s.
|
IČO
36396222
|
Názov
Hauerland spol. s r.o.
|
IČO
35777885
|
Názov
REMOS spol. s r.o.
|
IČO
35890941
|
Názov
TicketPortal SK
|
IČO
35850698
|
Názov
Milan Sedláček - THE BEST VIDEO
|
IČO
40706001
|
Názov
Mertel RG Slovenská republika s.r.o.
|
IČO
35967412
|
Názov
Dolis s.r.o.
|
IČO
35698586
|
Názov
Fast Web s.r.o.
|
IČO
46720804
|
Názov
ANATEX
|
IČO
36650641
|
Názov
AGEM COMPUTERS, spol. s r.o.
|
IČO
35692715
|
Názov
UNOTECH, spol. s r.o.
|
IČO
31424562
|
Názov
HENRYSO, s.r.o.
|
IČO
50687115
|
Názov
CREATIVE PRO, s.r.o.
|
IČO
35968702
|
Názov
CEA EUROPE, s.r.o.
|
IČO
47871202
|
Názov
ANDREA Shop, s.r.o.
|
IČO
36277151
|
Názov
Dafferspol. s.r.o.
|
IČO
36320439
|
Názov
Plotbase s. r. o.
|
IČO
45674515
|