Popis projektu

Programové obdobie 2014-2020 predstavuje ďalšie pokračovanie pre Slovenskú republiku v rámci jednotlivých príležitostí čerpať finančné prostriedky z fondov EÚ, ktoré môže v nadväznosti na uplynulé roky použiť na zlepšovanie kvality života obyvateľov jednotlivých regiónov. Komunikačná stratégia Operačného programu Technická pomoc pre Partnerskú dohodu na programové obdobie 2014-2020 obsahuje komunikačnú stratégiu v súlade s relevantnou národnou a európskou legislatívou vo vzťahu k širokej verejnosti a prijímateľom s cieľom kvalitnejšej, efektívnejšej a transparentnejšej implementácie pomoci z EŠIF a zdôraznenia príspevku EÚ a jej politiky súdržnosti na podporu ekonomického rastu, zamestnanosti a odstraňovania regionálnych rozdielov.

Projekt realizácia priebežnej mediálnej kampane v rámci komunikačnej stratégie OP TP pre PD na PO 2014-2020 predstavuje súhrn mediálnych aktivít, ktoré svojím zameraním povedú k zvýšeniu informovanosti obyvateľov o európskych štrukturálnych a investičných fondov tohto programového obdobia. Zvýšená informovanosť obyvateľstva prispieva k vytváraniu priaznivého informačného prostredia pre čerpanie európskych štrukturálnych a investičných fondov.

Cieľom horizontálnej priebežnej kampane je prezentovať občanom výhody pomoci a podpory z EŠIF tak, aby na základe uvedených spotov občania získali predstavu o výsledkoch pomoci a podpory z EŠIF, a to pre zvýšenie povedomia o pomoci a podpore z EŠIF nielen na celom Slovensku ale aj v konkrétnom regióne občanov a pre zvýšenie znalostí o pomoci, ktorú nám ponúka EÚ v rámci EŠIF prostredníctvom úspešnej implementácie projektov podporených  prostredníctvom viacerých operačných programov PO 2014-2020 v celej SR.

Hlavnou myšlienkou kampane je upriamiť pozornosť, že napriek skutočnosti, že už existuje množstvo investícií z fondov, výzvy aj naďalej pokračujú a k dispozícii je ešte veľa príležitostí na zhmotnenie myšlienok, dobrých nápadov a inovatívnych postupov prostredníctvom realizácie projektov zo štrukturálnych fondov tak, aby z nich mal úžitok každý obyvateľ našej krajiny.Kampaň podporí znalosť o pomoci, ktorú nám ponúka EÚ v rámci EŠIF prostredníctvom úspešnej implementácie projektov z viacerých operačných programov podporených z fondov EÚ.Cieľovou skupinou priebežnej horizontálnej mediálnej kampane je široká verejnosť (obyvatelia SR).

Reklamná a mediálna kampaň bude realizovaná najmä prostredníctvom nasledovných médií:

 - rozhlasové média (prostredníctvom 10 rozhlasových spotov vo verejnoprávnych a súkromných médiách)

- televízne média (prostredníctvom 10 televíznych spotov vo verejnoprávnych a súkromných televíziách)

- internet (prostredníctvom 10 web bannerov na webových portáloch s vysokou návštevnosťou a prostredníctvom vizuálov)

Viac
Subjekt
Úrad vlády Slovenskej republiky
Miesta realizácie
Žilinský kraj, Trnavský kraj, Trenčiansky kraj, Prešovský kraj, Nitriansky kraj, Košický kraj, Bratislavský kraj, Banskobystrický kraj
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2019 - 01.06.2020
Celková suma
5,824,310 €
Vlastné zdroje
0 €
Vyčerpané z projektu
5,167,014 €
Druh projektu
Technická asistencia
Operačný program
Operačný program Technická pomoc

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Reklamná a mediálna kampaň
Typ
A. Realizácia komun…
Plánovaný začiatok
01.01.2019
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
01.06.2020
Skutočný koniec
-
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
Hodnota
30,0 (počet)
Cieľ
30,0 (počet)
Naposledy aktualizované
22.09.2020
Riziko
-
Názov
Počet zrealizovaných informačných kampaní
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
22.09.2020
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Úrad vlády Slovenskej republiky
IČO
00151513
Názov
C.E.N., s.r.o.
IČO
35780886
Názov
Markíza-Slovakia, s.r.o.
IČO
31444873
Názov
Slovenská produkčná a.s.
IČO
35843624
Názov
Expres Media k.s.
IČO
35792094
Názov
Fun Media Group a.s.
IČO
44845995
Názov
Media RTVS, s. r. o.
IČO
35967871
Názov
Radio Services a.s.
IČO
35875020
Názov
MAFRA Slovakia a.s.
IČO
31333524
Názov
Zoznam, s. r. o.
IČO
36029076
Názov
New and Media Holding a.s.
IČO
47256281
Názov
Petit Press, a.s., divízia východ, o.z
IČO
35790253
Názov
Petit Press, a.s.
IČO
35790253
Názov
Ringier Axel Springer SK, a.s.
IČO
51251761
Názov
FPD Media, a.s.
IČO
47237601
Názov
bannerTV s.r.o.
IČO
50593226
Názov
dotcom.sk s. r. o.
IČO
46636706
Názov
Creative Department, s.r.o.
IČO
35817615
Názov
MAFRA Slovakia, a.s.
IČO
51904446
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.