Priestorové zabezpečenie SO OPII v období 04/2021 až 04/2022
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
Priestorové zabezpečenie pre zamestnancov Sprostredkovateľského orgánu Operačného programu Integrovaná infraštruktúra (SO OPII) je základným predpokladom pre efektívne čerpanie pomoci z fondov EÚ a plnenie záväzkov v oblasti kohéznej politiky voči EÚ.
Cieľ: zabezpečenie adekvátnych pracovných priestorov pre sekciu sprostredkovateľského orgánu informatizácie spoločnosti (SSOIS). Súčasné priestory nespĺňali podmienky na plnohodnotný výkon pracovnej činnosti z dôvodu výrazného navýšenia počtu zamestnancov na MIRRI v roku 2020. Kapacita budovy bola presiahnutá, a preto vedenie MIRRI rozhodlo presťahovať jeden z najmenších útvarov a to SSOIS. Ďalším dôvodom bola nutnosť ponechania podporných zložiek (Backoffice) pri vedení MIRRI a zároveň skutočnosť že, CKO sídli na troch poschodiach budovy, takže tieto útvary nemohli byť presťahované do iných priestorov.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Priestorové zabezpečenie SSOIS
|
Typ
C. Zabezpečenie tec…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2021
|
Skutočný začiatok
01.04.2021
|
Plánovaný koniec
01.04.2022
|
Skutočný koniec
30.04.2022
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.04.2021
|
Skutočný začiatok
01.04.2021
|
Plánovaný koniec
01.07.2022
|
Skutočný koniec
31.07.2022
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet administratívnych kapacít vybavených materiálno-technickým vybavením z TP
|
Hodnota
-
|
Cieľ
49,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet nových IKT zariadení
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet poskytnutých služieb (napr. videokonferenčné, reprografické) v súvislosti s prípravou, implementáciou, monitorovaním a hodnotením OP
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet rokovaní s využitím tlmočníckych služieb
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet rokovaní s využitím zvukovej tlmočníckej techniky
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Podiel administratívnych kapacít vybavených materiálno-technickým vybavením z TP
|
Hodnota
-
|
Cieľ
100,0 (%)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Podiel AK využívajúce nové materiálno-technické vybavenie
|
Hodnota
-
|
Cieľ
100,0 (%)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Podiel AK využívajúcich nové IKT zariadenia
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (%)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov | Vlastník dokladu | Dodávateľ | Žiadaná suma | Schválené na preplatenie | Realizácia |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Nájomné za parkovacie miesta 4-6/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 4-6/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
4,320 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Spoločné a vlastné prevádzkové náklady 4-6/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 4-6/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
10,784 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Nájomné za kancelárske priestory 4-6/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 4-6/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
41,080 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Spoločné a vlastné prevádzkové náklady 7-9/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 7-9/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
10,784 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Nájomné za kancelárske priestory 7-9/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 7-9/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
41,080 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Nájomné za parkovacie miesta 7-9/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 7-9/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
4,320 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Nájomné za kancelárske priestory 10-12/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 10-12/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
41,080 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Spoločné a vlastné prevádzkové náklady 10-12/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 10-12/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
10,784 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Nájomné za parkovacie miesta 10-12/2021Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 10-12/2021 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
4,320 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
02.08.2021
|
Názov
Spoločné a vlastné prevádzkové náklady 1-3/2022Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 1-3/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
10,784 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
21.12.2021
|
Názov
Nájomné za parkovacie miesta 1-3/2022Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 1-3/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
4,320 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
21.12.2021
|
Názov
Nájomné za kancelárske priestory 1-3/2022Faktúra Office Center Services prenájom a náklady 1-3/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
41,080 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
21.12.2021
|
Názov
Nájomné za kancelárske priestory 4-6/2022Faktúra Office Center Services 4-6/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
13,693 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
05.04.2022
|
Názov
Spoločné a vlastné prevádzkové náklady 4-6/2022Faktúra Office Center Services 4-6/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
3,595 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
05.04.2022
|
Názov
Nájomné za parkovacie miesta 4-6/2022Faktúra Office Center Services 4-6/2022 |
Vlastník dokladu
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
Dodávateľ
-
|
Žiadaná suma
1,440 €
|
Schválené na preplatenie
-
|
Realizácia
05.04.2022
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Office Center Services s. r. o.
|
IČO
52400069
|
Názov
Ministerstvo investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie Slovenskej republiky
|
IČO
50349287
|