Každý chce byť úspešný
Obec Žehňa
Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu pre všetkých žiakov základnej školy v obci Žehňa (zvlášť pre 2 žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením) a zlepšiť ich výsledky a kompetencie do konca školského roka 2018/2019.
, na ktorý reaguje predkladaný projekt sú výrazné zdravotné znevýhodnenia dvoch žiakov pochádzajúcich z miestnej rómskej komunity, čo znamená
- Zvýšiť uplatňovanie inkluzívnych prvkov vzdelávania pre všetkých žiakov základnej školy v obci Žehňa (zvlášť pre 2 žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnení)
- Zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozenými školským neúspechom zvlášť pre 2 žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením.
- Vytvoriť podmienky pre vzdelávanie s dôrazom na uplatnenie rovnakého prístupu k vzdelávaniu zvlášť pre 2 žiakov so zdravotným a sociálnym znevýhodnením
Žiadateľom o NFP je obec Žehňa, ktorá je zriaďovateľom ZŠ podľa §19 ods. (2) zíkona č.596/2003 Z.z. o štátnej správe v školstve a školskej samospráve.
:
- P0421 Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania: 1
- P0606 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania: 2
- P0314 Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania: 1
- P0605 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu: 2
- P0052 Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu: 0
- P0053 Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu: 0
projektu sú žiaci základnej školy v obci Žehňa (102), avšak predovšetkým 2 žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami so zdravotným a sociálnym znevýhodnením.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Asistent učiteľa - pomoc pre žiakov so …
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
03.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Obec Žehňa
|
IČO
00328057
|