Popis projektu

Hlavným cieľom projektu je vytvorenie podmienok pre zlepšenie a rozvoj kľúčových kompetencií a zručností žiakov základnej školy Základná škola, Janka Kráľa 1 Nová Dubnica, v súlade s požiadavkami ich budúcej profesijnej orientácie a potrebami trhu práce. Realizácia projektu má za cieľ prispieť k zdokonaleniu spôsobilostí žiakov ZŠ v oblasti prírodovednej gramotnosti a ich prírodovedného myslenia, schopnosti poznávať v oblasti vedy a techniky, kompetencií na riešenie problémov, schopnosti pozorovať a experimentovať, ale aj v oblasti pracovných a manuálnych zručností. Tieto ciele budú dosiahnuté prostredníctvom investície do materiálno-technického vybavenia odborných učební ZŠ. Týmto je projekt v plnom súlade so špecifickým cieľom 2.2.2 - Zlepšenie kľúčových kompetencií žiakov základných škôl.

Navrhované aktivity projektu:

Aktivita 1: Fyzikálna učebňa

Aktivita 2: Biologicko-chemická učebňa

Výsledkom realizácie aktivít (merateľný ukazovateľ) budú 2 podporené prírodovedné učebne.

Projekt napĺňa globálny cieľ IROP, ktorým je prispieť k zlepšeniu kvality života a zabezpečiť udržateľné poskytovanie verejných služieb s dopadom na vyvážený a udržateľný územný rozvoj, hospodársku, územnú a sociálnu súdržnosť regiónov, miest a obcí. Mesto Nová Dubnica realizáciou projektu zvýši kvalitu a rozsah poskytovaných verejných služieb v oblasti základného vzdelávania na svojom území, čo bude mať pozitívny dopad na dané prostredie z hľadiska jeho udržateľného územného rozvoja. Podporou základného vzdelávania sa zlepší prístup pre miestnych mladých ľudí na trh práce, žiakom sa vytvorí priestor pre rozhľad o ich budúcich pracovných a študijných možnostiach. Posilnením kľúčových kompetencií žiakov ZŠ sa im umožní úspešná integrácia do spoločnosti z hľadiska sociálnych a pracovných väzieb. Realizáciou hlavných aktivít projektu je predkladaný projekt plne v súlade so stratégiou IROP, prioritná os č. 2 – Ľahší prístup k efektívnym a kvalitnejším verejným službám - tematický cieľ č. 10 – Investovanie do vzdelania, zručností a celoživotného vzdelávania

Viac
Subjekt
Mesto Nová Dubnica
Miesta realizácie
Nová Dubnica
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.08.2020 - 01.01.2021
Celková suma
103,089 €
Vlastné zdroje
5,154 €
Vyčerpané z projektu
0 €
Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Aktivita 2: Biologicko-chemická učebňa
Typ
C. RIUS_bez UMR_Obs…
Plánovaný začiatok
01.08.2020
Skutočný začiatok
05.08.2020
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
11.01.2021
Názov
Aktivita 1: Fyzikálna učebňa
Typ
C. RIUS_bez UMR_Obs…
Plánovaný začiatok
01.08.2020
Skutočný začiatok
05.08.2020
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
05.11.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
01.08.2020
Skutočný začiatok
05.08.2020
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
11.01.2021
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Kapacita podporenej školskej infraštruktúry základných škôl
Hodnota
789,0 (osoby)
Cieľ
362,0 (osoby)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených učební prírodovedných
Hodnota
2,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených základných škôl
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
23.03.2021
Riziko
-
Názov Vlastník dokladu Dodávateľ Žiadaná suma Schválené na preplatenie Realizácia
Názov

Technické vybavenie pre biologicko - chemickú učebňu

Faktúra č. 3632000588

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
2,235 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
09.12.2020
Názov

Technické vybavenie pre fyzikálnu učebňu

Faktúra č. 3632000588

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
2,235 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
09.12.2020
Názov

Technické vybavenie pre biologicko - chemickú učebňu

Faktúra č. 3632000588

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
2,235 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
-
Názov

Technické vybavenie pre fyzikálnu učebňu

Faktúra č. 3632000588

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
2,235 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
-
Názov

Didaktické pomôcky - biologicko - chemická učebňa

Faktúra č. 20FV0474

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
33,091 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
14.12.2020
Názov

Didaktické pomôcky - fyzikálna učebňa

Faktúra č. 20FV0474

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
34,848 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
14.12.2020
Názov

Didaktické pomôcky - biologicko - chemická učebňa

Faktúra č. 20FV0474

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
33,091 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
-
Názov

Didaktické pomôcky - fyzikálna učebňa

Faktúra č. 20FV0474

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
34,848 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
-
Názov

Nábytok do fyzikálnej učebne

Faktúra č. 201155562

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
11,511 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
14.12.2020
Názov

Nábytok do biologicko - chemickej učebne

Faktúra č. 201155562

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
11,838 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
14.12.2020
Názov

Nábytok do fyzikálnej učebne

Faktúra č. 201155562

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
11,511 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
-
Názov

Nábytok do biologicko - chemickej učebne

Faktúra č. 201155562

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
11,838 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
-
Názov

Didaktické pomôcky

Faktúra č. 21FV0013

Vlastník dokladu
Mesto Nová Dubnica
Dodávateľ
-
Žiadaná suma
7,331 €
Schválené na preplatenie
-
Realizácia
27.01.2021
Názov IČO
Názov
AutoCont SK a.s.
IČO
36396222
Názov
Dafferspol. s.r.o.
IČO
36320439
Názov
Škola.sk, s. r. o.
IČO
50293893
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.