I/66 Ždiar, riešenie bezpečnosti a odvodnenia vozovky
Slovenská správa ciest
Cieľom projektu „I/66 Ždiar, riešenie bezpečnosti a odvodnenia vozovky“ je navrhnúť také riešenie, aby spĺňalo požiadavky na bezpečnú, bezkolíznu a plynulú premávku zodpovedajúcu štátnej ceste I. triedy, výstavbou chodníkov pozdĺž cesty I/66 a inštaláciou bezpečnostných prvkov zvýšiť bezpečnosť chodcov a odstrániť nevyhovujúci stav odvodnenia vozovky od dažďovej vody.
Rekonštrukcia cesty I/66 v úseku Ždiar, bude realizovaná na dĺžke 4 960 m. Navrhuje sa kategória komunikácie funkčnej triedy B2, C7,5/50 v extraviláne, MZ 8,0/50 v intraviláne. Stavebné úpravy pozostávajú z úpravy a rozšírenia vozovky, výstavby zástavových nik, priechodov pre chodcov s osvetlením, chodníkov pre peších, prístreškov autobusových zastávok, výmeny zvodidiel, smerových stĺpikov, realizácia zvislého a vodorovného dopravného značenia a bezpečnostných prvkov.
Začiatok úseku rekonštrukcie cesty I/66 je v km 124,830 pri križovatke s miestnou komunikáciou do Bachledovej doliny, koniec v km 129,790 nad obcou pred lyžiarskym strediskom Skicentrum Strednica.
P0015 Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných ciest (I. triedy) o dĺžke 4,960 km v roku 2019
P0243 Počet odstránených kritických nehodových lokalít a kolíznych bodov na cestách I. triedy v počte 1 lokalita v roku 2019.
Výsledky projektu sa dosiahnu realizáciou hlavnej aktivity projektu a podpornými aktivitami. V rámci , ktorou je realizácia projektu sa realizujú nasledujúce podaktivity: Prípravná a projektová dokumentácia vrátane činností autorského dozoru a stavebné práce. Prípravné a projektové práce prebiehali od roku 2016 a zahŕňali vypracovanie viacerých stupňov PD. Spracovateľ projektovej dokumentácie bude taktiež zabezpečovať autorský dozor počas výstavby. Stavebné práce budú realizované zhotoviteľom v zmysle uskutočneného verejného obstarávania za dohľadu stavebného dozoru z interných kapacít žiadateľa, t. j. IVSC KE.
projektu zahŕňajú:
• interné riadenie projektu, ktoré zabezpečí a koordinuje projektovú prípravu, verejné obstarávanie a dohľad nad realizáciou stavby;
• informovanie a komunikáciu, t. j. publicitu projektu v zmysle požiadaviek Manuálu pre informovanie a komunikáciu na povinné nástroje publicity projektov pre informovanie verejnosti o projekte podporeného OPII.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Realizácia projektu
|
Typ
A. Výstavba a moder…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2016
|
Skutočný začiatok
01.01.2016
|
Plánovaný koniec
01.02.2020
|
Skutočný koniec
29.02.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.05.2018
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
01.02.2020
|
Skutočný koniec
29.02.2020
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Celková dĺžka novovybudovaných ciest (cesty 1. triedy)
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (km)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných ciest (I. triedy)
|
Hodnota
4,96 (km)
|
Cieľ
4,96 (km)
|
Naposledy aktualizované
01.11.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet odstránených kritických nehodových lokalít a kolíznych bodov na cestách I. triedy
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.11.2024
|
Riziko
Áno
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Cestné stavby Liptovský Mikuláš, spol. s r.o.
|
IČO
31563732
|