Popis projektu

Cieľom projektu „I/66 Ždiar, riešenie bezpečnosti a odvodnenia vozovky“ je navrhnúť také riešenie, aby spĺňalo požiadavky na bezpečnú, bezkolíznu a plynulú premávku zodpovedajúcu štátnej ceste I. triedy, výstavbou chodníkov pozdĺž cesty I/66 a inštaláciou bezpečnostných prvkov zvýšiť bezpečnosť chodcov a odstrániť nevyhovujúci stav odvodnenia vozovky od dažďovej vody.

Rekonštrukcia cesty I/66 v úseku Ždiar, bude realizovaná na dĺžke 4 960 m. Navrhuje sa kategória komunikácie funkčnej triedy B2, C7,5/50 v extraviláne, MZ 8,0/50 v intraviláne. Stavebné úpravy pozostávajú z úpravy a rozšírenia vozovky, výstavby zástavových nik, priechodov pre chodcov s osvetlením, chodníkov pre peších, prístreškov autobusových zastávok, výmeny zvodidiel, smerových stĺpikov, realizácia zvislého a vodorovného dopravného značenia a bezpečnostných prvkov.

Začiatok úseku rekonštrukcie cesty I/66 je v km 124,830 pri križovatke s miestnou komunikáciou do Bachledovej doliny, koniec v km 129,790 nad obcou pred lyžiarskym strediskom Skicentrum Strednica.

P0015 Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných ciest (I. triedy) o dĺžke 4,960 km v roku 2019

P0243 Počet odstránených kritických nehodových lokalít a kolíznych bodov na cestách I. triedy v počte 1 lokalita v roku 2019.

Výsledky projektu sa dosiahnu realizáciou hlavnej aktivity projektu a podpornými aktivitami. V rámci , ktorou je realizácia projektu sa realizujú nasledujúce podaktivity: Prípravná a projektová dokumentácia vrátane činností autorského dozoru a stavebné práce. Prípravné a projektové práce prebiehali od roku 2016 a zahŕňali vypracovanie viacerých stupňov PD. Spracovateľ projektovej dokumentácie bude taktiež zabezpečovať autorský dozor počas výstavby. Stavebné práce budú realizované zhotoviteľom v zmysle uskutočneného verejného obstarávania za dohľadu stavebného dozoru z interných kapacít žiadateľa, t. j. IVSC KE.

projektu zahŕňajú:

• interné riadenie projektu, ktoré zabezpečí a koordinuje projektovú prípravu, verejné obstarávanie a dohľad nad realizáciou stavby;

• informovanie a komunikáciu, t. j. publicitu projektu v zmysle požiadaviek Manuálu pre informovanie a komunikáciu na povinné nástroje publicity projektov pre informovanie verejnosti o projekte podporeného OPII.

Viac
Subjekt
Slovenská správa ciest
Miesta realizácie
Ždiar
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2016 - 01.02.2020
Celková suma
2,999,316 €
Vlastné zdroje
0 €
Vyčerpané z projektu
1,015,241 €
Druh projektu
Národný projekt
Operačný program
Operačný program Integrovaná infraštruktúra

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Realizácia projektu
Typ
A. Výstavba a moder…
Plánovaný začiatok
01.01.2016
Skutočný začiatok
01.01.2016
Plánovaný koniec
01.02.2020
Skutočný koniec
29.02.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
01.05.2018
Skutočný začiatok
01.05.2018
Plánovaný koniec
01.02.2020
Skutočný koniec
29.02.2020
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Celková dĺžka novovybudovaných ciest (cesty 1. triedy)
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (km)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
Áno
Názov
Celková dĺžka rekonštruovaných alebo zrenovovaných ciest (I. triedy)
Hodnota
4,96 (km)
Cieľ
4,96 (km)
Naposledy aktualizované
01.11.2024
Riziko
Áno
Názov
Počet odstránených kritických nehodových lokalít a kolíznych bodov na cestách I. triedy
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
01.11.2024
Riziko
Áno
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.