Implementácia decentralizovaných úloh II. v rámci IROP v krajskom meste Košice na obdobie 4/2016 - 2/2019
Mesto Košice
Cieľom projektu je vytvorenie optimálnej podpory pre efektívnu implementáciu OP IROP v programovom období 2014-2020 prostredníctvom administratívnych kapacít sprostredkovateľského orgánu (ďalej len "SO") pre IROP krajského mesta Košice (ďalej len "KM").
V rámci implementácie projektu sa budú refundovať mzdové náklady oprávnených zamestnancov SO pre IROP za obdobie 03/2017 - 02/2019, zamestnancov pracujúcich na základe dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru (ďalej len "DoVP") vykonávajúcich odborné hodnotenie žiadosti o NFP za obdobie od 11/2017 - 12/2018 a cestovné náhrady súvisiace so vzdelávaním a zvyšovaním odbornosti zamestnancov SO pre IROP za obdobie 4/2016 - 12/2018 (od nadobudnutia účinnosti Zmluvy o vykonávaní časti úloh RO/SO, t.j. 21.4.2016).
Výkon činností SO má dopad na celé územie KM a priľahlej mestskej funkčnej oblasti. Realizáciou projektu bude dosiahnuté zabezpečenie odborne pripravených administratívnych kapacít a udržateľnosť SO pre IROP KM na vykonávanie všetkých úloh vyplývajúcich zo Zmluvy o vykonávaní časti úloh riadiaceho orgánu RO/SO.
Oprávnené aktivity projektu budú realizované v súlade s podmienkami oprávnenosti aktivít uvedenými vo vyzvaní:
Výstupy, ktoré majú byť dosiahnuté realizáciou aktivít projektu sú kvantifikované prostredníctvom merateľných ukazovateľov definovaných v časti 10. "Aktivity projektu a očakávané merateľné ukazovatele".
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Cestovné náhrady - zamestnanci Oddeleni…
|
Typ
Podpora administrat…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2016
|
Skutočný začiatok
24.05.2016
|
Plánovaný koniec
01.12.2018
|
Skutočný koniec
27.11.2018
|
Názov
Personálne zabezpečenie - zamestnanci O…
|
Typ
Podpora administrat…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2017
|
Skutočný začiatok
01.03.2017
|
Plánovaný koniec
01.03.2019
|
Skutočný koniec
21.03.2019
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet administratívnych kapacít vybavených materiálno-technickým vybavením z TP
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet zrealizovaných vzdelávacích aktivít
|
Hodnota
41,0 (počet)
|
Cieľ
40,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.05.2019
|
Riziko
Áno
|
Názov
Priemerný počet refundovaných AK
|
Hodnota
3,4938 (FTE)
|
Cieľ
3,2829 (FTE)
|
Naposledy aktualizované
17.05.2019
|
Riziko
Áno
|
Názov
Počet zrealizovaných zasadnutí výborov, pracovných skupín a komisií
|
Hodnota
56,0 (počet)
|
Cieľ
58,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.05.2019
|
Riziko
Áno
|
Názov | Vlastník dokladu | Dodávateľ | Žiadaná suma | Schválené na preplatenie | Realizácia |
---|---|---|---|---|---|
Názov
DohodySumár dohody |
Vlastník dokladu
Mesto Košice
|
Dodávateľ
Mesto Košice
|
Žiadaná suma
5,964 €
|
Schválené na preplatenie
5,964 €
|
Realizácia
-
|
Názov
MzdySumár mzdy |
Vlastník dokladu
Mesto Košice
|
Dodávateľ
Mesto Košice
|
Žiadaná suma
95,970 €
|
Schválené na preplatenie
95,970 €
|
Realizácia
-
|
Názov
cestovné náhradySumarizačný hárok cestovné náhrady 01 |
Vlastník dokladu
Mesto Košice
|
Dodávateľ
Mesto Košice
|
Žiadaná suma
1,388 €
|
Schválené na preplatenie
1,380 €
|
Realizácia
-
|
Názov
cestovné náhradysumarizačný hárok cestovné náhrady 02 |
Vlastník dokladu
Mesto Košice
|
Dodávateľ
Mesto Košice
|
Žiadaná suma
1,624 €
|
Schválené na preplatenie
1,617 €
|
Realizácia
-
|
Názov
cestovné náhradysumarizačný hárok cestovné náhrady 03 |
Vlastník dokladu
Mesto Košice
|
Dodávateľ
Mesto Košice
|
Žiadaná suma
1,488 €
|
Schválené na preplatenie
1,447 €
|
Realizácia
-
|
Názov
MzdySumár mzdy |
Vlastník dokladu
Mesto Košice
|
Dodávateľ
Mesto Košice
|
Žiadaná suma
32,686 €
|
Schválené na preplatenie
32,686 €
|
Realizácia
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Mesto Košice
|
IČO
00691135
|