Popis projektu

ZŠ s MŠ Dlhé nad Cirochou predkladá : „Rozvoj inkluzívneho vzdelávania v Základnej škole s materskou školou Dlhé nad Cirochou“.

„Rozvoj inkluzívnosti a inkluzívneho vzdelávania vo výchovno–vzdelávacom procese“ reaguje na reálne potreby žiakov ZŠ s MŠ Dlhé nad Cirochou.

V rámci realizácie plánuje žiadateľ: „zapojiť asistentov učiteľa a činnosti podporujúce inklúziu do hlavného výchovno-vzdelávacieho procesu“.

Cieľovú skupinu tvoria žiaci ZŠ s MŠ Dlhé nad Cirochou, vrátane žiakov so ŠVVP, so zdravotným znevýhodnením.

Počas realizácie projektu, v procese inklúzie, budú AU zabezpečovať žiakom so ŠVVP, so zdravotným znevýhodnením, dostatočnú podporu. V súčasnosti

AU budú flexibilne reagovať na:

  •  špecifické vzdelávacie potreby týchto žiakov vo výchovno-vzdelávacom procese,
  •  špecifické potreby žiakov v začleňovaní sa do kolektívu s intaktnými žiakmi,

a tým podporovať rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu, vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zlepšovanie ich študijných výsledkov.

Realizácia projektu je plánovaná na 36 mesiacov.

ZŠ s MŠ Dlhé nad Cirochou vytvorí 2 nové pracovné miesta AU, a to na základe odporúčania Centra pedagogicko – psychologického poradenstva a prevencie v Snine.

Nasledujúcimi merateľnými ukazovateľmi bude možné overiť dosiahnutie príspevku ku špecifickému cieľu OPĽZ, bezprostredne po ukončení  hlavnej aktivity, aj neskôr.

P0052 Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu - 3

P0314 Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania - 1

P0421 Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania - 1

P0605 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu - 1

P0606 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania – 4

Realizáciou aktivity sa očakáva zavedenie princípov inklúzie do kolektívu žiakov, vrátane žiakov so ŠVVP, v bežných triedach a zlepšenie úspešnosti žiakov so ŠVVP, so zdravotným znevýhodnením.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou, Školská 231/4, Dlhé nad Cirochou
Miesta realizácie
Dlhé nad Cirochou
Stav
Zmluva uzavretá
Realizácia
01.09.2018 - 01.08.2021
Celková suma
62,280 €
Vlastné zdroje
3,114 €
Vyčerpané z projektu
36,174 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
zapojiť asistentov učiteľa a činnosti p…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
03.09.2018
Plánovaný koniec
01.08.2021
Skutočný koniec
31.08.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
4,0 (počet)
Cieľ
4,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.10.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.10.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.10.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.10.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.10.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.