Popis projektu

Obec Dvorníky - Včeláre sa nachádza v okrese Košice-okolie  a patrí  Košického kraja. V národnostne zmiešanej obci žije trvalo 440 obyvateľov, z čoho sa 90 % hlási k maďarskej a 10 % slovenskej národnosti. V obci sa nachádza neplnoorganizovaná Cirkevná základná škola Sv. Štefana s vyučovacím jazykom  maďarským.  Všetky deti  od 1. do 4. ročníka sa učia spolu v dvoch triedach a to prváci s druhákmi a tretiaci so štvrtákmi.  V škole pôsobí 1 riaditeľka, ktorá je zároveň aj učiteľkou, ďalšia učiteľka a vychovávateľka.  Okrem nich tam na skrátený úväzok pôsobí učiteľka jazykov.  V školskom roku 2016/2017 školu navštevuje 26 žiakov.  Z toho počtu 2 žiaci pochádzajú zo sociálne znevýhodneného prostredia a  sú u nich  diagnostikované špeciálne výchovno- vzdelávacie potreby. Jeden žiak je ťažko zdravotne postihnutý s diagnostikovaným autistickým syndrómom. Od školského roka 2017/2018 začne navštevovať školu ešte jeden žiak so zdravotným znevýhodnením.

Zvýšenie inkluzívnosti a rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšenie výsledkov a kompetencií detí a žiakov vytvorením a obsadením miesta asistenta učiteľa.

1. Vytvoriť podmienky pre efektívne vzdelávanie zdravotne  znevýhodnených žiakov s asistenciou asistenta učiteľa

2. Vytvoriť podmienky súvisiace so zavádzaním prvkov inkluzívneho vzdelávania a prispieť k vyrovnávaniu sociálne znevýhodnených žiakov.

Aktivita 1: Podpora inklúzie prostredníctvom asistenta učiteľa

P0052: Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu - 1

P0053: Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu - 0

P0314: Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania - 1

P0421: Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania - 1

P0605: Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu - 2

P0606: Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania - 2

Viac
Subjekt
Cirkevná základná škola sv. Štefana - Szent István Egyházi Alapiskola, časť Dvorníky 88, Dvorníky-Včeláre
Miesta realizácie
Dvorníky-Včeláre
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.09.2018 - 01.08.2022
Celková suma
31,140 €
Vlastné zdroje
3,114 €
Vyčerpané z projektu
15,719 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
10.09.2018
Plánovaný koniec
01.08.2022
Skutočný koniec
31.08.2022
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
2,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
20.09.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
20.09.2022
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
20.09.2022
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
20.09.2022
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
20.09.2022
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.