Popis projektu

Zameranie projektu je v skvalitnení výchovno-vzdelávacieho procesu - individuálneho prístupu k  žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Cieľ projektu - zamestnanie jedného asistenta učiteľa - zabezpečí lepšie študijné výsledky žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami - odzrkadlí sa to v zvyšovaní kompetencií žiakov (praktických aj teoretických) a samozrejme v hodnotení žiakov. Aktivity, ktoré bude asistent učiteľa vykonávať sú: pomoc pri vyučovaní žiakom so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, pomoc pri prekonávaní bariér. Bariéry, ktoré žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami nedokážu prekonať z dôvodu svojho postihnutia sú nasledovné: žiak sa nemôže pohybovať samostatne z dôvodu imobility, žiak sa nemôže pohybovať samostatne z dôvodu mentálneho postihnutia - nepredvídaným správaním môže ublížiť sebe alebo spolužiakom, žiak nedokáže vykonávať zadané úlohy pri výchove a vzdelávaní samostatne, žiak nedokáže samostatne vykonávať sebaobslužné a hygienické potreby. 
U žiakov s autizmom a ďalšími vývinovými poruchami sa jedná hlavne o pomoc pri vytvorení pocitu bezpečia v školskom prostredí. Asistent učiteľa pomôže žiakovi zabezpečiť štrukturalizáciu a vizualizáciu sociálnych situácii, prostredia, času a úloh, aby žiak mohol vo výchovno-vzdelávacom procese zažívať úspech a plnil zadané úlohy s minimálnym afektívnym a problémovým správaním.

Viac
Subjekt
Spojená škola sv. Maximiliána Mária Kolbeho, Gaštanová 11, S
Miesta realizácie
Spišská Nová Ves
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.09.2018 - 01.08.2021
Celková suma
31,140 €
Vlastné zdroje
1,557 €
Vyčerpané z projektu
18,961 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Asistent je nápomocný
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
01.09.2018
Plánovaný koniec
01.08.2021
Skutočný koniec
31.08.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
01.09.2018
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
31.08.2021
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.10.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
20,0 (počet)
Cieľ
49,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.10.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.10.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
50,0 (počet)
Cieľ
49,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.10.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.