Popis projektu

Plnoorganizovanú základnú školu ktorá je súčasťou Katolíckej spojenej školy (ďalej len ZCŠ) navštevujú žiaci z Rajca a 13 spádových obcí Rajeckej doliny. V školskom roku 2017/2018 má škola 265 žiakov. Oblasťou pôsobenia školského psychológa bude individuálne psychologické poradenstvo, psychoterapia žiakov s ťažkosťami v oblasti socializácie, ktorými sú ohrozené najmä deti so zdravotným znevýhodnením. Činnosť školského psychológa bude sústredená na žiakov individuálne začlenených, ktorým nebol pridelený asistent učiteľa. V súčasnosti má škola takýchto žiakov 12 (6 chlapcov a 6 dievčat) – dvaja s narušenou komunikačnou schopnosťou, štyria s poruchou aktivity a pozornosti, traja zdravotne oslabení, traja s vývinovými poruchami učenia. 

Hlavným cieľom projektu je zlepšenie študijných výsledkov vo vzdelaní žiakov so ŠVVP, ktorí nemajú prideleného asistenta učiteľa a vytvorenie vhodných podmienok pre ich vzdelávanie s dôrazom uplatňovania rovnakého prístupu ku vzdelaniu.

Počas projektu budeme realizovať jednu hlavnú aktivitu - Vytvorenie a obsadenie 1 miesta školský psychológPredpokladaná dĺžka trvania aktivity je 36 mesiacov, t.j. od septembra 2018 do augusta 2021.

Cieľovou skupinou sú žiaci Katolíckej spojenej školy so ŠVVP. Stanovené merateľné ukazovatele priamo nadväzujú na hlavný cieľ projektu

Viac
Subjekt
Katolícka spojená škola, Nám. A. Škrábika Rajec
Miesta realizácie
Rajec
Stav
Zmluva uzavretá
Realizácia
01.09.2018 - 01.02.2022
Celková suma
44,460 €
Vlastné zdroje
2,223 €
Vyčerpané z projektu
22,056 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Vytvorenie a obsadenie 1 miesta školský…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
01.09.2018
Plánovaný koniec
01.02.2022
Skutočný koniec
28.02.2022
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
01.09.2018
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
28.02.2022
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
21,0 (počet)
Cieľ
12,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.03.2022
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.03.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.03.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
2,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.03.2022
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.03.2022
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.