Úspešnejší v ZŠ Kuzmice
Základná škola s materskou školou Kuzmice
Zámerom projektu „“ je zabezpečiť žiakom základnej školy, hlavne žiakom so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami rovnosť príležitosti a pomoc vo výchovno – vzdelávacom procese ako aj podpora rovnakého prístupu ku kvalitnému vzdelávaniu, predovšetkým vo vzťahu k podpore školskej úspešnosti všetkých žiakov v súlade s princípmi inkluzívneho vzdelávania. Celkový počet žiakov v našej základne škole je 248, z toho počet žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami je 36. Školu navštevujú žiaci z marginarizovaných rómskych komunít a sociálne znevýhodneného prostredia v počte 62. Škola má 14 tried z toho 3 špeciálne triedy, kde sa vzdelávajú žiaci vo variante A a B.
- Poskytnúť žiakom so špeciálnymi výchovno – vzdelávacími potrebami individuálnu starostlivosť a osobitný odborný prístup vytvorením inklutívneho tímu
- Podporiť vyrovnávanie znevýhodnenia žiakov a predchádzanie segregácie
- Zlepšiť učebné výsledky žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami ako aj žiakov z MRK a SZP
Hlavné aktivity projektu sú:
- - realizáciou tejto aktivity prispejeme k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, ako aj k zlepšeniu školskej úspešnosti žiakov, vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (ďalej ŠVVP). Úlohy a činnosti asistenta učiteľa budú zamerané na tri roviny a to:
- Vo výchovno - vzdelávacom procese bude bezprostredne spolupracovať s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, prispeje k uľahčovaniu adaptácie dieťaťa zo sociálne znevýhodneného prostredia na nové učebné prostredie,
- práca so žiakmi vo voľnočasových aktivitách – činnosti pri voľnočasových aktivítách s využitím individuálnych, skupinových alebo hromadných foriem výchovy, spolupráca so ZŠ v čase mimo vyučovania a v čase školských prázdnin,
- spolupráca s rodinou - aktivity smerujúce k rodičom tak, aby sa cítili súčasťou procesu vzdelávania, spoznávanie rodinného prostredia, sociálnych pomerov, záujmov rodičov a žiaka.
- v rámci inkluzívneho tímu spolupracovať so špeciálnym pedagogom, rodinou, CPPPaP, pediatrom.
- spolupráca a koordinácia činnosti odborníkov – inkluzívneho tímu – nástroja podpory inklúzie v základnej škole, s dôrazom na žiakov z marginalizovaných rómskych komunít. Bude vykonávať odborné činnosti v rámci špeciálno-pedagogickej pomoci, individuálneho, skupinového alebo hromadného poradenstva, spolupracovať s pedagogickým asistentom, učiteľom, zákonným zástupcom.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Novovytvorené pracovné miesto špeciálny…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
01.09.2018
|
Plánovaný koniec
01.08.2021
|
Skutočný koniec
31.08.2021
|
Názov
Novovytvorené pracovné miesto pedagogic…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
01.09.2018
|
Plánovaný koniec
01.08.2021
|
Skutočný koniec
31.08.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.09.2018
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
31.08.2021
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
01.10.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Kuzmice
|
IČO
17071089
|