Vyrovnávanie rozdielov v bežnej triede
Základná škola s materskou školou Čimhová
Projekt s názvom Vyrovnávanie rozdielov v bežnej triede bude realizovaný počas 36 mesiacov, s plánovaným začiatkom realizácie aktivít projektu od septembra 2018 a plánovaným ukončením realizácie aktivít projektu v augustei 2021.
Stanovený cieľ hlavnej aktivity projektu s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom asistenta učiteľa bude priebežne sledovaný hodnotením výchovno – vzdelávacích výsledkov a správania sa žiakov so ŠVVP – klasickým známkovaním. Prínos asistenta učiteľa pre pedagogických zamestnancov a ku zlepšeniu klímy v škole overíme dotazníkovým prieskumom.
Typ aktivity: Aktivity zamerané na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
Cieľom uvedenej aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup aktivity bude merateľný na základe klasifikácie – zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Uvedené činnosti budú výstupom hlavnej aktivity.
Primárnou cieľovou skupinou projektu budú žiaci so ŠVVP na základe odporúčania na pridelenie asistenta učiteľa, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci žiaci školy.
Žiaci zapojení v rámci projektu budú klasifikovaný. Pri ich hodnotení budeme vychádzať z Metodického pokynu na hodnotenie žiakov č.22/2011, najmä z prílohy č. 2 Zásady hodnotenia žiaka so zdravotným znevýhodnením a z Metodického pokynu č. 19/2015 na hodnotenie a klasifikáciu prospechu a správania žiakov s mentálnym postihnutím - primárne vzdelávanie.
Merateľné ukazovatele projektu sú na základe našich skúseností reálne dosiahnuteľné, s výnimkou faktorov, ktoré nedokážeme ovplyvniť.
Projekt je v súlade so špecifickými cieľmi zodpovedajúcimi prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.08.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
-
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
-
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|