Šanca pre všetkých
Základná škola Jozefa Cígera Hronského, Krátka ul. 2, Šaľa
Projekt budeme realizovať počas 36 mesiacov, od januára 2018 do decembra 2020.
Ako prvú hlavnú aktivitu projektu sme si zvolili aktivitu s názvom Činnosť asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením. Hlavná aktivita projektu bude zameraná na činnosť dvoch asistentov učiteľa zamestnaných na plný úväzok pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami so zdravotným znevýhodnením na základe odporúčaní na pridelenie asistentov učiteľa.
Typ hlavnej aktivity: Aktivity prispievajúce k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese.
Cieľom aktivity bude utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so ŠVVP, ktoré budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov – klasifikáciou žiakov – výstup aktivity.
Ako druhú hlavnú aktivitu sme si zvolili aktivitu s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom špeciálneho pedagóga. Hlavná aktivita projektu bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci žiaci školy, ktorí budú potrebovať pomoc špeciálneho pedagóga.
Typ hlavnej aktivity: Aktivity zamerané na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
Cieľom uvedenej aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup uvedenej aktivity bude merateľný na základe klasifikácie a zlepšenia stavu žiakov so ŠVVP zaradenými do hlavných aktivít projektu
Cieľovou skupinou projektu – hlavných aktivít budú primárne žiaci so špeciálnymi výchovno vzdelávacími potrebami, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci žiaci školy. Cieľom projektu je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom a utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu.
Merateľné ukazovatele projektu sú na základe našich skúseností reálne dosiahnuteľné. Projekt je v súlade so špecifickými cieľmi zodpovedajúcimi prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciá…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
01.10.2019
|
Plánovaný koniec
01.08.2021
|
Skutočný koniec
31.08.2021
|
Názov
Činnosť asistentov učiteľa pre žiakov s…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
01.09.2018
|
Plánovaný koniec
01.08.2021
|
Skutočný koniec
31.08.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
14,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
34,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
23.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Jozefa Cígera Hronského, Krátka ul. 2, Šaľa
|
IČO
37861417
|