Pomocná ruka pri prekonávaní bariér
Základná škola s materskou školou, Hájske 67
V rámci hlavnej aktivity projektu s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením budú zamestnaní dvaja asistenti učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením, ktorí budú svoju aktivitu vzhľadom na naplenenie merateľných ukazovateľov projektu zameriavať na každodennú odbornú pomoc pre žiakov so špeciálnymi výchovno vzdelávacími potrebami, na základe odporúčaní na pridelenie asistenta učiteľa. Cieľom a očakávaným výsledkom projektu je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom.
Merateľné ukazovatele projektu sú na základe našich skúseností reálne dosiahnuteľné, s výnimkou faktorov, ktoré nedokážeme ovplyvniť. Cieľovou skupinou projektu sú žiaci so špeciálnymi výchovno vzdelávacími potrebami.
Projekt je v súlade so špecifickými cieľmi zodpovedajúcimi prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov.
Projekt budeme realizovať počas 36 mesiacov, s plánovaným začiatkom realizácie aktivít projektu od januára 2018 a plánovaným ukončením realizácie aktivít projektu v decembri 2020.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
01.09.2018
|
Plánovaný koniec
01.08.2021
|
Skutočný koniec
31.08.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
3,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
7,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
11.11.2022
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou, Hájske 67
|
IČO
42206685
|