Popis projektu

Projekt je zameraný na zvýšenie inkluzívnosti vzdelávania v základnej škole v Liptovskej Tepličke.

Cieľom projektu je v rámci novovytvorených pracovných pozícií školského psychológa, špeciálneho pedagóga a pedagogického asistenta skvalitniť proces integrácie žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.

Aktivity projektu sú tri, menovite:

(12/2017 – 11/2020)

(12/2017 – 11/2020)

(12/2017 – 11/2020).

Cieľovou skupinou projektu sú žiaci základnej školy v Liptovskej Tepličke, hlavne však žiaci so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.

Miestom realizácie projektu je základná škola v obci Liptovská Teplička.

Merateľnými ukazovateľmi projektu sú:

Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania (počet) = 1

Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania (počet) = 100

Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania (počet) = 1

Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu (počet) = 90

Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu (počet) = 100

Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu (počet) = 88

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou Štefana Náhalku
Miesta realizácie
Liptovská Teplička
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2019 - 01.12.2021
Celková suma
105,210 €
Vlastné zdroje
5,260 €
Vyčerpané z projektu
29,985 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

2.20198.201910tis13tis15tis18tis20tis23tis25tis28tis30tis
Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
A2 Vytvorenie nových špecializovaných p…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.01.2019
Skutočný začiatok
26.01.2019
Plánovaný koniec
01.12.2021
Skutočný koniec
31.12.2021
Názov
A1 Vytvorenie nových špecializovaných p…
Typ
Skvalitňovanie diag…
Plánovaný začiatok
01.01.2019
Skutočný začiatok
01.04.2019
Plánovaný koniec
01.12.2021
Skutočný koniec
31.12.2021
Názov
A3 Vytvorenie nových špecializovaných p…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2019
Skutočný začiatok
26.01.2019
Plánovaný koniec
01.12.2021
Skutočný koniec
31.12.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
100,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2022
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2022
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
155,0 (počet)
Cieľ
100,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
88,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2022
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
90,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2022
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.