Asistent učiteľ pre žiakov Špeciálnej základnej školy
Spojená škola
Špeciálna základná škola pre žiakov s telesným postihnutím ako zložka Spojenej školy zabezpečuje výchovu a vzdelávanie deťom s mentálnym a telesným postihnutím, resp. s viacnásobným postihnutím. Vybraný oprávnený typ aktivity predkladaného projektu prispievajúci k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese priamo napĺňa Špecifický cieľ výzvy: 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov a zároveň i zameranie výzvy na zvýšenie inkluzívnosti vzdelávania v súlade so znením OP ĽZ, ktorou sú . Cieľ výzvy žiadateľ naplní realizáciou. Žiadateľ s prihliadnutím na svoje reálne potreby i Kľúč prideľovania AU pre základné a stredné školy plánuje vrámci hlavnej aktivity vytvoriť 1 úväzok Asistenta učiteľa na plný pracovný pomer.
Realizáciou hlavnej aktivity projektu žiadateľ priamo naplní , ktorými sú:
celková cieľová hodnota ( počet) : 2
celková cieľová hodnota ( počet) : 0
celková cieľová hodnota ( počet) : 1
celková cieľová hodnota ( počet) : 1
celková cieľová hodnota ( počet) : 4
celková cieľová hodnota ( počet) : 4
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Asistent učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
01.09.2018
|
Plánovaný koniec
01.08.2021
|
Skutočný koniec
31.08.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
4,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.09.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Spojená škola
|
IČO
00027987
|