Inklúzia je proces...“
Základná škola Bajkalská č. 29
“, ktorého realizáciu žiadateľ Základná škola Bajkalská 29 v Prešove (ďalej len základná škola) považuje za jednu z priorít vo výchovno-vzdelávacom procese.
Inklúzia je proces..., ktorý reaguje na individuálne potreby žiakov, vrátane tých, ktorí sú zdravotne znevýhodnení.
Základná škola, Bajkalská 29 v Prešove je rozpočtovou organizáciou mesta Prešov s právnou subjektivitou. . Žiaci sú integrovaní v bežných triedach na 1. a 2. stupni základnej školy. je cieľom pedagógov a vedenia základnej školy. Tomuto cieľu žiadateľ prispôsobil opatrenia, prostredníctvom ktorých plánuje vo výchovno-vzdelávacom procese zvýšiť dostupnosť „inkluzívneho vzdelávania“. Za nástroj na dosiahnutie cieľa je realizácia jednej aktivity .
Žiadateľ plánuje vytvoriť a obsadiť nové miesto asistenta učiteľa na 12 mesiacov. Realizáciu projektu plánuje začať vo februári 2018 a ukončiť v januári 2019.
Predpokladom toho, že dôjde k zmierňovaniu a vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so zdravotným postihnutím je systematická práca asistenta učiteľa so žiakom, ktorá je časovo náročná ale dôležitá. Vytvorenie nového miesta asistenta učiteľa jednoznačne vyplýva z potrieb žiakov so ŠVVP. Podkladom k jeho vytvoreniu je odporúčanie Súkromného centra špeciálno-pedagogického poradenstva v Prešove.
Žiadateľ predpokladá nárast žiakov so ŠVVP. Na základe reálneho stavu, ale aj výhľadu na nasledujúce roky, si žiadateľ stanovil hodnoty merateľných ukazovateľov, prostredníctvom ktorých je možné overovanie dosahovaného príspevku ku špecifickému cieľu OPĽZ priebežne počas realizácie hlavnej aktivity, a taktiež po jej ukončení.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vytvorenie a obsadenie miesta asistenta…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.09.2018
|
Skutočný začiatok
01.09.2018
|
Plánovaný koniec
01.08.2019
|
Skutočný koniec
31.08.2019
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.09.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.09.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.09.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.09.2019
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.09.2019
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Bajkalská č. 29
|
IČO
37877186
|