Popis projektu

Základná škola s materskou školou Angely Merici v Trnave sa počas celej svojej existencie snaží o inkluzívne vzdelávanie. Škola má 472 žiakov, medzi ktorými je každoročne viacero začlenených žiakov s ľahšími, aj ťažšími formami znevýhodnení vyžadujúcimi špeciálny prístup učiteľov. Zamestnanci školy si plne uvedomujú zodpovednosť za vzdelanostnú úroveň všetkých žiakov, preto vznikla snaha do tímu učiteľov začleniť nových zamestnancov – školského psychológa, špeciálneho pedagóga a asistentov učiteľov, ktorí napomôžu inklúzii znevýhodnených žiakov a tým zlepšiť ich školské výsledky.
Hlavné aktivity projektu budeme relizovať počas obdobia 36 mesiacov prostredníctvom novovytvorených pracovných miest školského psychológa, špeciálneho pedagóga a 2 asistentov učiteľov. Prvá hlavná aktivita projektu: „Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľov“ bude zameraná na prácu a činnosť 2 asistentov učiteľov zamestnaných na plný úväzok, primárne pre žiakov sp špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Druhá hlavná aktivita projektu s názvom „Podpora inklúzie prostredníctvom členov inklúzívneho tímu“ bude zameraná na prácu a činnosť školského psychológa a špeciálneho pedagóga, zamestnaných na plný úväzok, ktorí budú k dispozícii pre potreby všetkých žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
Cieľom aktivít je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom, vytváraním takých podmienok pre vzdelávanie, ktoré budú klásť dôraz na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu.
Základnou cieľovou skupinou projektu bude 32 žiakov ZŠ so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, pričom novoprijatí zamestnanci budú v prípade potreby k dipozícii aj všetkým ostatným žiakom školy.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou Angely Merici
Miesta realizácie
Trnava
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.09.2018 - 01.08.2021
Celková suma
158,580 €
Vlastné zdroje
15,858 €
Vyčerpané z projektu
91,333 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Vytvorenie inkluzívneho tímu - školský …
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
01.09.2018
Plánovaný koniec
01.08.2021
Skutočný koniec
31.08.2021
Názov
2 asistenti učiteľa
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.09.2018
Skutočný začiatok
01.09.2018
Plánovaný koniec
01.08.2021
Skutočný koniec
31.08.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.09.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
33,0 (počet)
Cieľ
28,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.09.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.09.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.09.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
20,0 (počet)
Naposledy aktualizované
07.09.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.