Popis projektu

Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvoreného pracovného miesta zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvoduproblémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.

Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiťvýsledky a kompetenciedetí a žiakov. Hlavná aktivita je zameraná na činnosti asistentov učiteľov.

Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, uľahčovanie adaptácie dieťaťana učebné prostredie a pomoc pri prekonávaní bariér.

Dôležitou súčasťou aktivít asistenta učiteľa je príprava učebných pomôcok, sprevádza žiaka aj mimo triedy apri mimoškolských aktivitách. Pripravuje a riadi aktivity zamerané na spoluprácu s rodinou žiaka - spoznávanie rodinného prostredia, sociálnych pomerov, záujmov rodičov azdravotnéhostavudieťaťa.

Organizuje stretnutia a spolupracuje s rodičmi tak, aby sa cítili súčasťou procesu vzdelávania. Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 01/2018-12/2020. Pracovná pozícia bude zamestnana od 1.1 2018 na pracovnú zmluvu.

Viac
Subjekt
ZÁKLADNÁ ŠKOLA ANDREJA RADLINSKÉHO
Miesta realizácie
Kúty
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.05.2018 - 01.08.2021
Celková suma
29,141 €
Vlastné zdroje
1,457 €
Vyčerpané z projektu
22,860 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

5.20189.201812.20182.20194.20196.201910.20192.20200.05.0tis10tis15tis20tis25tis
Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Asistent učitela
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.05.2018
Skutočný začiatok
01.05.2018
Plánovaný koniec
01.08.2021
Skutočný koniec
31.08.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.09.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.09.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.09.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.09.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
2,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.09.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
ZÁKLADNÁ ŠKOLA ANDREJA RADLINSKÉHO
IČO
31827829
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.