Popis projektu

Základná škola Konštantínova v Stropkove sa rozhodla realizovať projekt s názvom a zakomponovať model inkluzívneho vzdelávania do svojho výchovno-vzdelávacieho procesu. ZŠ Konštantínova si dala za cieľ práve prostredníctvom tohto projektu Naplnením tohto svojho hlavného cieľ škola výrazným spôsobom svojim žiakom pomôže jednak vytvorením vhodných podmienok pre vyrovnanie znevýhodnených žiakov, tiež im zabezpečí rovnosť príležitostí. Škola si dala za úlohu pomôcť svojim žiakom byť úspešnejšími vo svojej škole, zvládať učivo, aktívne sa podieľať na vyučovacom procese, cítiť sa plnohodnotnou súčasťou triedy i celej školy bez pocitu zaostávania a dezorientácie v učive. K septembru 2017 škola nahlásila do Eduzberu 12 žiakov so ŠVVP. Realizáciou projektu sa znevýhodnenia detí so ŠVVP zminimalizujú, pričom sa predpokladá zníženie miery rozdielu medzi deťmi bez a so ŠVVP. Rovnakým prístupom ku vzdelaniu sa deťom so ŠVVP vytvoria podmienky na zlepšenie študijných výsledkov, a tak sa im otvoria väčšie možnosti pokračovania v ďalšom vzdelávaní. V konečnom dôsledku sa tak zabezpečí ich celková integrácia a lepšie uplatnenie na trhu práce. 

Viac
Subjekt
Základná škola, Konštantínova 1751/64, Stropkov
Miesta realizácie
Stropkov
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.05.2018 - 01.04.2021
Celková suma
93,420 €
Vlastné zdroje
4,671 €
Vyčerpané z projektu
57,765 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Asistent učiteľa
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.05.2018
Skutočný začiatok
01.06.2018
Plánovaný koniec
01.04.2021
Skutočný koniec
30.04.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
11,0 (počet)
Cieľ
8,0 (počet)
Naposledy aktualizované
21.07.2022
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
7,0 (počet)
Naposledy aktualizované
21.07.2022
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
21.07.2022
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
57,0 (počet)
Cieľ
8,0 (počet)
Naposledy aktualizované
21.07.2022
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
21.07.2022
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.