Popis projektu

Cieľom projektu je vytvorenie dvoch pozícii pedagogických asistentov, ktorí budú vykonávať činností zvyšujúce efektívnosť  inklúzivného vzdelávania. Činnosťou pedagogických asisentov sa zvýši kultúra školy smerom k sociálnej koherencii a k napĺňaniu aktuálnych vzdelávacích potrieb každého žiaka s ohľadom na jeho individuálne zameranie. Pedagogický asistenti budú napĺňať hlavný zámer inklúzivného vzdelávania, ako konceptu, podľa ktorého by mali všetky deti navštevovať triedy hlavného vzdelávacieho prúdu ( Dohovor OSN). Pedagogickí asistenti sa budú zapájať do činností v rámci priamej edukácie, v rámci voľnočasových aktivít, a tiež budú spolupracovať s rodinami žiakov. 

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou Rabčice 194
Miesta realizácie
Rabčice
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.05.2018 - 01.04.2020
Celková suma
48,240 €
Vlastné zdroje
2,412 €
Vyčerpané z projektu
43,537 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
pedagogický asistent
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.05.2018
Skutočný začiatok
01.05.2018
Plánovaný koniec
01.04.2020
Skutočný koniec
30.04.2020
Názov
pedagogický asistent
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.05.2018
Skutočný začiatok
01.05.2018
Plánovaný koniec
01.04.2020
Skutočný koniec
30.04.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.05.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
18,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.05.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
20,0 (počet)
Cieľ
18,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.05.2020
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
18,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.05.2020
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
18,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.05.2020
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.05.2020
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.