Life Academy Poprad úspešnejšia
Súkromná základná škola
Cieľom projektu je zvýšiť inkluzívnosť vzdelávania v SZŠ Life Academy v Poprade zamerané na vyrovnávanie znevýhodnenia žiakov so zdravotným znevýhodnením. SZŠ pomocou vytvorenia pozície odborných zamestnancov školského psychológa a špeciálneho pedagóga ako „inkluzívneho tímu“ a vytvorenia pozície „asistent učiteľa“ zabezpečí podmienky na integráciu žiakov so špeciálnymi vzdelávacími potrebami do hlavného vzdelávacieho prúdu. Dosiahnutím tohto cieľa zabezpečí a zlepší škola podmienky na dosiahnutie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese v čo najvyššej miere. Takto zložený tím odborných pracovníkov skvalitní vyučovací proces žiaka so zdravotným znevýhodnením, zabezpečí rovnosť príležitostí vo výchove a vzdelávaní. Tiež na prekonávaní informačných, zdravotných i kultúrnych bariér. Naplnením aktivít „inkluzívneho tímu“ ako sú psychologické poradenstvo, prevencia a intervencia k žiakom s osobitým zreteľom na proces výchovy a vzdelávania v našej SZŠ, ďalej poskytovanie psychologických služieb, poradenstva a konzultácie žiakom, ich zákonným zástupcom, pedagogickým i nepedagogickým zamestnancom našej SZŠ zabezpečíme inklúziu ZŠ so špec.triedami s dôrazom na žiakov so zdravotným znevýhodnením. Aktivity týkajúce sa spolupráce s centrom pedagogicko – psychologického poradenstva a prevencie /vytváranie, inovácie IVVP pre žiakov so ŠVVP a ich aplikácie v praxi na pôde našej SZŠ/ zabezpečia pridanú hodnotu v oblasti vyučovacieho procesu, v oblasti voľnočasových aktivít organizovaných školou, v spolupráci s rodinou žiakov. Vzhľadom na zabezpečenie a vytváranie rovnosti príležitostí vo výchove a vzdelávaní na čo najvyššej možnej dosiahnutej úrovne z hľadiska dosiahnutia relevantných výsledkov je žiaduce vytvorenie pozície „asistent učiteľa“. Ten s pomocou odborníkov „inkluzívneho tímu“ pomôže skvalitniť vyučovací proces, voľnočasové aktivity, komunikáciu so zák. zástupcami žiakov.Hlavnou cieľovou skupinou deti / žiaci so zdravotným znevýhodnením a to s vývinovými poruchami učenia sú oprávnenou cieľovou skupinou v súlade so znením OP ĽZ pre danú výzvu: žiaci základných škôl vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Zavedenie programu vo výchovno-vzdeláva…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.05.2018
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
01.04.2021
|
Skutočný koniec
30.04.2021
|
Názov
Zavedenie programu vo výchovno-vzdeláva…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.05.2018
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
01.04.2021
|
Skutočný koniec
30.04.2021
|
Názov
Vytvorenie programu vo výchovno-vzdeláv…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.05.2018
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
01.04.2021
|
Skutočný koniec
30.04.2021
|
Názov
Vytvorenie programu vo výchovno-vzdeláv…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.05.2018
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
01.04.2021
|
Skutočný koniec
30.04.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
30.04.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.05.2018
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
30.04.2021
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.05.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.05.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.05.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.05.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.05.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
33,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
20.05.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Súkromná základná škola
|
IČO
42235251
|
Názov
Súkromná spojená škola, Rovná 597/15, Poprad
|
IČO
52108163
|