Together successfully!
Základná škola s materskou školou - Alapiskola és Óvoda, Školská 7, Veľký Kýr - Nagykér
Školská trieda je prostredím mimo rodiny, v ktorom žiak prežíva značné obdobie svojho života. Deti počas školy získavajú nielen vedomosti a zručnosti ale nadväzujú medzi sebou kamarátske vzťahy, učia sa spolupracovať, navzájom si pomáhať a tolerovať sa. S nárastom počtu detí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami rastie aj záujem rodičov integrovať svoje deti do bežných škôl. Z výsledkov prieskumu, ktorý uskutočnilo Ministerstvo školstva, vedy, výskumu a športu SR v roku 2015 vyplynulo, že učitelia i riaditelia škôl vidia značný prínos pedagogických asistentov predovšetkým v tom, že individuálnym prístupom pomáha v rámci výchovno-vzdelávacieho procesu žiakom, ktorí majú špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby. Je všeobecne známe, že každá výchova sa realizuje v prvom rade v konkrétnych vzťahoch medzi vychovávateľom a vychovávaným. Pedagogický asistent je ako most medzi žiakom, s ktorým pracuje a ďalšími žiakmi v triede a medzi ním a učiteľom. Asistent tak značne pomáha skvalitňovať vyučovací proces žiaka so zdravotným znevýhodnením, s žiakom zo sociálne znevýhodneného prostredia alebo s nadaním. Základná škola s materskou školou - Alapiskola és Óvoda, Veľký Kýr – Nagykér napriek tomu, že je situovaná vo vidieckom prostredí, snaží sa neustále napredovať pred ostatnými mestskými a vidieckymi základnými školami v okolí. Kladie dôraz na poskytovanie kvalitného vzdelávania. Využíva rôzne formy grantov na financovanie investičných ako aj neinvestičných projektov, ktoré skvalitňujú celkový vzdelávací proces žiakov. Škola si uvedomuje absenciu pomoci pri výchove a vzdelávaní a to formou poradenstva a pedagogickej asistencie. Na základe uvedeného ako škola žiadame a vytvárame dopyt po službách tam, kde doteraz neboli poskytované. Sme si vedomí, že pedagogický asistent je nesporne významným prínosom v edukačnom procese ako pre učiteľa ale predovšetkým pre samotných žiakov. Z toho dôvodu je
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Asistent učiteľa
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.04.2018
|
Skutočný začiatok
01.04.2018
|
Plánovaný koniec
01.03.2021
|
Skutočný koniec
31.03.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
3,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou - Alapiskola és Óvoda, Školská 7, Veľký Kýr - Nagykér
|
IČO
37864106
|