Zlepšenie prístupu k vzdelávaniu a vzdelávacích výsledkov žiakov so zdravotným znevýhodnením v Základnej škole sv. Cyrila a Metoda v Spišskej Novej Vsi

Základná škola sv. Cyrila a Metoda

Popis projektu

Cieľom projektu je integráciou do hlavného prúdu vzdelávacieho procesu zlepšiť výsledky a kompetencie žiakov so zdravotným znevýhodnením v Základnej škole sv. Cyrila a Metoda v Spišskej Novej Vsi.

Aktivity projektu, ktorý sa bude realizovať v základnej škole v meste Spišská Nová Ves, prispejú k pripravenosti detí na prechod na nadväzujúci stupeň vzdelávania, pripravenosti žiaka v základnej škole na strednú, resp. na jeho budúce pôsobenie na pracovnom trhu, a to podporou rovnakého prístupu ku kvalitnému a inkluzívnemu vzdelaniu a integráciou žiakov so zdravotným znevýhodnením do hlavného prúdu vzdelávacieho procesu v cirkevnej základnej škole v meste Spišská Nová Ves.

Hlavnou aktivitou projektu je činnosť dvoch asistentov učiteľa v cirkevnej základnej škole v meste Spišská Nová Ves. Ich úlohou budú jednotlivé aktivity zamerané na vyrovnávanie znevýhodnenia žiakov a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese, pomoc pri skvalitňovaní vyučovacieho procesu žiaka so zdravotným znevýhodnením. Budú sa podieľať na utváraní rovnosti príležitostí vo výchove a vzdelávaní, na prekonávaní architektonických, informačných, jazykových, zdravotných, sociálnych alebo kultúrnych bariér. Zároveň budú rozvíjať spoluprácu s rodičmi a komunitou.

Jednotlivé činnosti vykonávané asistentmi učiteľa na základnej škole v meste Spišská Nová Ves budú prebiehať:

  • vo výchovno-vzdelávacom procese,

  • vo voľnočasových aktivitách organizovaných školou,

  • v spolupráci s rodinou,

  • v oblasti vzdelávacích aktivít.

Viac
Subjekt
Základná škola sv. Cyrila a Metoda
Miesta realizácie
Spišská Nová Ves
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.03.2018 - 01.02.2021
Celková suma
62,276 €
Vlastné zdroje
6,228 €
Vyčerpané z projektu
47,559 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Činnosť asistentov učiteľa v cirkevnej …
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.03.2018
Skutočný začiatok
01.03.2018
Plánovaný koniec
01.02.2021
Skutočný koniec
28.02.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
24,0 (počet)
Cieľ
19,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.04.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.04.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.04.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.04.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
7,0 (počet)
Cieľ
8,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.04.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
08.04.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola sv. Cyrila a Metoda
IČO
17080665
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.