V základnej škole úspešnejšie
Základná škola Štefana Senčíka
Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školskýmneúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov. Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiťvýsledky a kompetencie detí a žiakov.
Hlavná aktivita je zameraná na činnosti asistentov učiteľov. Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľomv triede a s pedagogickými zamestnancami školy, uľahčovanie adaptácie dieťaťa na učebné prostredie a pomoc pri prekonávaní bariér.Dôležitou súčasťou aktivít asistenta učiteľa je príprava učebných pomôcok, sprevádza žiaka aj mimo triedy a pri mimoškolských aktivitách.
Pripravuje a riadi aktivity zamerané na spoluprácu s rodinou žiaka - spoznávanie rodinného prostredia, sociálnych pomerov, záujmov rodičov azdravotného stavu dieťaťa. Organizuje stretnutia a spolupracuje s rodičmi tak, aby sa cítili súčasťou procesu vzdelávania. Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 11/2017-10/2020. Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.11 2017 na pracovnú zmluvu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Asistenti učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2018
|
Skutočný začiatok
15.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.09.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
5,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.09.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.09.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.09.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
3,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.09.2023
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Štefana Senčíka
|
IČO
37864513
|