Popis projektu

t je priamo zameraný na realizáciu  aktivít prispievajúcich  k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese.            Prítomnosť pedagogického asistenta zároveň pozitívne ovplyvní aj spoluprácu s rodičmi a danou komunitou.Najdôležitejšou úlohou  je pomôct žiakom so socialne znevyhodneného prostredia aklimatizovať sa a uľahčiť im včleniť sa do výchovno vzdelávacieho procesu. 

S nárastom počtu detí so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami rastie aj záujem rodičov integrovať svoje deti do bežných škôl a pre uľahčenie tohto procesu využívať aj podporu asistenta na vyučovaní. Najväčší prínos  pedagogického asistenta  vidíme v tom, že individuálnym prístupom pomáha v rámci výchovno-vzdelávacieho procesu žiakom, ktorí majú špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby. Tým pádom môžu byť aj žiaci s takýmito potrebami integrovaní do bežnej školy a môžu sa vzdelávať v hlavnom prúde vzdelávacieho procesu.  Asistent sa stáva pre žiaka oporou a prostredníctvom jeho odbornej práce a podporných aktivít sa v mnohých prípadoch aj zlepšujú študijné výsledky takýchto žiakov.

Viac
Subjekt
Obec Čeľovce
Miesta realizácie
Čeľovce
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.03.2018 - 01.02.2021
Celková suma
36,180 €
Vlastné zdroje
1,809 €
Vyčerpané z projektu
26,834 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Veľa vedieť- dobrým byť...
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.03.2018
Skutočný začiatok
01.03.2018
Plánovaný koniec
01.02.2021
Skutočný koniec
28.02.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
01.03.2018
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
28.02.2021
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
25.03.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
25.03.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
25.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
25.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
10,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
25.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
25.03.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Obec Čeľovce
IČO
00331414
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.