Popis projektu

Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.

Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ:1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.

Hlavné aktivity projektu:

1, vytvorenie 2 polovičných pracovných úväzkov pre pedagogického asistenta

2, vytvorenie 1 pracovného úväzku pre sociálneho pedagóga

Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.11 2017 na pracovnú zmluvu. Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 11/2017-10/2020.

Prvá aktivita projektu je zameraná na prácu pedagogického asistenta:  Podpora inklúzie prostredníctvom činnosti pedagogického asistenta bude zameraná na činnosť pedagogického asistenta zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorí pochádzajú zo sociálne znevýhodneného prostredia prevažne z marginalizovaných rómskych komunít.

Druhej aktivita projektu je zameraná na činnosť sociálneho pedagóga. Ten vykonáva odborné činnosti v rámci prevencie, intervencie a poskytovania poradenstvanajmä pre žiakov ohrozených sociálno-patologickými javmi, zo sociálne znevýhodneného prostredia, podpory prosociálneho, etickéhosprávania, sociálnopedagogickej diagnostiky prostredia a vzťahov, sociálnopedagogického poradenstva, prevencie sociálnopatologickýchjavov a reedukácie správania.

Projekt bude realizovaný v objekte školy, ktorá disponuje dostatočným a adekvátnym materiálno-technickým zabezpečením pre realizáciu projektu, teda má vlastné priestory a dostatočné materiálno-technické zabezpečenie pre realizáciu aktivít projektu vzhľadom na charakter projektu.
 
Na potreby cieľovej skupiny budú reagovať aktivity, ktoré prispievajú k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese. Hlavným výstupom projektu je zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou bl. Zefyrína, Poštárka, 08501 Bardejov
Miesta realizácie
Bardejov
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.03.2018 - 01.02.2021
Celková suma
88,020 €
Vlastné zdroje
4,401 €
Vyčerpané z projektu
60,421 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Sociálny pedagóg
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.03.2018
Skutočný začiatok
01.03.2018
Plánovaný koniec
01.02.2021
Skutočný koniec
28.02.2021
Názov
Pedagogický asistent
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.03.2018
Skutočný začiatok
01.03.2018
Plánovaný koniec
01.02.2021
Skutočný koniec
28.02.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.03.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.03.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
8,0 (počet)
Cieľ
8,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.03.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
26,0 (počet)
Cieľ
12,0 (počet)
Naposledy aktualizované
10.03.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.