Zvýšenie inkluzívnosti vzdelávania v ZŠ vytvorením nového pracovného miesta Asistenta učiteľa
Základná škola s vyučovacím jazykom maďarským -Alapiskola
V školskom roku 2016/2017 začal v ZŠ s VJM v obci Tomášov povinnú školskú dochádzku telesne postihnutý žiak vyžadujúci integrované vzdelávanie. Vybraný oprávnený typ aktivity predkladaného projektu prispievajúci k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese priamo napĺňa Špecifický cieľ výzvy: 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov a zároveň i zameranie výzvy na zvýšenie inkluzívnosti vzdelávania v súlade so znením OP ĽZ, ktorou sú Cieľ výzvy žiadateľ naplní realizáciou .
Žiadateľ s prihliadnutím na svoje reálne potreby i Kľúč prideľovania AU pre základné a stredné školy plánuje v rámci hlavnej aktivity vytvoriť 1 úväzok Asistenta učiteľa na plný pracovný pomer. Realizáciou hlavnej aktivity projektu žiadateľ priamo naplní , ktorými sú:
1. Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
celková cieľová hodnota ( počet) : 1
2. Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
celková cieľová hodnota ( počet) : 0
3. Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
celková cieľová hodnota ( počet) : 1
4. Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
celková cieľová hodnota ( počet) : 1
5. Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
celková cieľová hodnota ( počet) : 1
6. Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu celková cieľová hodnota ( počet) : 1
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.03.2018
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
28.02.2021
|
Názov
Asistent učiteľa
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2018
|
Skutočný začiatok
01.03.2018
|
Plánovaný koniec
01.02.2021
|
Skutočný koniec
28.02.2021
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
18.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
18.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
18.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
18.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
18.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s vyučovacím jazykom maďarským -Alapiskola
|
IČO
36071226
|