Popis projektu

Prvá hlavná aktivita projektu bude zameraná na činnosť asistentov učiteľa. Aktivita bude zameraná na potreby žiakov so špeciálnymi výchovno vzdelávacími potrebami s cieľom zlepšiť výsledky a napredovanie týchto žiakov, začlenenie medzi intaktných žiakov prinesie i opačný efekt - spolužiaci im budú pomáhať, odbúranie intolerancie, predsudkov a humanizáciu vzdelávania. Druhá hlavná aktivita projektu bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga - aktivita bude zameraná na potreby žiakov so špeciálnymi výchovno vzdelávacími potrebami s cieľom zlepšiť ich výsledky, diagnostikovanie, rediagnostikovanie, poradenstvo a napredovanie týchto žiakov a ostatné prínosy a očakávané výsledky špeciálneho pedagóga.

Projekt budeme realizovať po dobu 36 mesiacov, od októbra 2017 do septembra 2020.

Cieľom projektu je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom a utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu. Očakávaný výsledok projektu a naplnenie cieľa projektu budeme hodnotiť na základe zlepšenia výsledkov žiakov – klasifikácie žiakov.

Merateľné ukazovatele projektu sú na základe našich skúseností reálne dosiahnuteľné.

Projekt  je v súlade so špecifickými cieľmi zodpovedajúcimi prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov.

Viac
Subjekt
Základná škola Jána Lipského s materskou školou Trenčianske Stankovce
Miesta realizácie
Trenčianske Stankovce
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2018 - 01.01.2021
Celková suma
98,550 €
Vlastné zdroje
4,928 €
Vyčerpané z projektu
61,010 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciá…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
01.08.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Činnosť asistentov učiteľa pre žiakov s…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
01.03.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
4,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.