Pomocná ruka pri tvorbe základu úspešného života
Základná škola Bélu Bartóka s vyučovacím jazykom maďarským, Veľký Meder - Bartók Béla Magyar Tanítási Nyelvű Alapiskola, Nagymegyer
Projekt budeme realizovať po dobu 36 mesiacov, predpokladaný začiatok realizácie aktivít projektu v októbri 2017 – predpokladané ukončenie realizácie aktivít projektu v septembri 2020. Projekt je v súlade so špecifickými cieľmi zodpovedajúcimi prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov.
Hlavná aktivita projektu s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením bude zameraná na činnosť 3 asistentov učiteľa zamestnaných na plný úväzok pre žiakov so ŠVVP so zdravotným znevýhodnením na základe odporúčaní na pridelenie asistentov učiteľa.
Typ hlavnej aktivity: Aktivity prispievajúce k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese.
Cieľom aktivity je utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so ŠVVP.
Hlavná aktivita projektu s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom špeciálneho pedagóga bude zameraná na činnosť špeciálneho pedagóga zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárne pre všetkých žiakov školy, ktorí budú potrebovať pomoc špeciálneho pedagóga.
Typ hlavnej aktivity: Aktivity zamerané na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami.
Cieľom aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup aktivity bude merateľný na základe klasifikácie – zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov so ŠVVP.
Cieľovou skupinou projektu je 19 žiakov so ŠVVP, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci ostatní žiaci školy, ktorí budú potrebovať pomoc členov inkluzívneho tímu. Hodnoty zadaných merateľných ukazovateľov projektu sú reálne dosiahnuteľné vzhľadom na reálne uvedený počet integrovaných žiakov a na základe skúseností z minulých rokov s výnimkou okolností, ktoré nedokáže škola ovplyvniť, ako sú napríklad odchod žiakov zo školy a iných faktorov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom špeciá…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2018
|
Skutočný začiatok
01.03.2018
|
Plánovaný koniec
01.02.2021
|
Skutočný koniec
28.02.2021
|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2018
|
Skutočný začiatok
01.03.2018
|
Plánovaný koniec
01.02.2021
|
Skutočný koniec
28.02.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
24,0 (počet)
|
Cieľ
19,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
7,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
16,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.03.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.03.2021
|
Riziko
-
|