Popis projektu

Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.
 
Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ::1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
 
Hlavná aktivia projektu: Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.
 
Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ::1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
 
Hlavná aktivita projektu:

Vytvorenie 2 plných pracovných  úväzkov na pozíciu pedagogického asistenta

Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.11 2017 na pracovnú zmluvu. Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 11/2017-10/2020.
 
Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, uľahčovanie adaptácie dieťaťa na učebné prostredie a pomoc pri prekonávaní bariér.
 

Hlavná aktivita projektu: Podpora inklúzie prostredníctvom činnosti pedagogického asistenta bude zameraná na činnosť pedagogického asistenta zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorí pochádzajú zo sociálne znevýhodneného prostredia prevažne z marginalizovaných rómskych komunít.

 
Projekt bude realizovaný v objekte školy, ktorá disponuje dostatočným a adekvátnym materiálno-technickým zabezpečením pre realizáciu projektu, teda má vlastné priestory a dostatočné materiálno-technické zabezpečenie pre realizáciu aktivít projektu vzhľadom na charakter projektu.
 
Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.11 2017 na pracovnú zmluvu. Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 11/2017-10/2020.
 
Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, uľahčovanie adaptácie dieťaťa na učebné prostredie a pomoc pri prekonávaní bariér.
 
Projekt bude realizovaný v objekte školy, ktorá disponuje dostatočným a adekvátnym materiálno-technickým zabezpečením pre realizáciu projektu, teda má vlastné priestory a dostatočné materiálno-technické zabezpečenie pre realizáciu aktivít projektu vzhľadom na charakter projektu.
 
Na potreby cieľovej skupiny budú reagovať aktivity, ktoré prispievajú k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese. Hlavným výstupom projektu je zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.

Viac
Subjekt
Základná škola Štefana Koháriho II. s VJM - II. Koháry István Alapiskola
Miesta realizácie
Fiľakovo
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2018 - 01.01.2021
Celková suma
72,360 €
Vlastné zdroje
3,618 €
Vyčerpané z projektu
58,101 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Pedagogickí asistenti
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
13.02.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
17,0 (počet)
Cieľ
15,0 (počet)
Naposledy aktualizované
17.02.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.