Praktickejšie štúdium
Základná škola Štefana Koháriho II. s VJM - II. Koháry István Alapiskola
Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.
Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ::1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Hlavná aktivia projektu: Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.
Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ::1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Hlavná aktivita projektu:
Vytvorenie 2 plných pracovných úväzkov na pozíciu pedagogického asistenta
Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.11 2017 na pracovnú zmluvu. Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 11/2017-10/2020.
Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, uľahčovanie adaptácie dieťaťa na učebné prostredie a pomoc pri prekonávaní bariér.
Hlavná aktivita projektu: Podpora inklúzie prostredníctvom činnosti pedagogického asistenta bude zameraná na činnosť pedagogického asistenta zamestnaného na plný úväzok primárne pre žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktorí pochádzajú zo sociálne znevýhodneného prostredia prevažne z marginalizovaných rómskych komunít.
Projekt bude realizovaný v objekte školy, ktorá disponuje dostatočným a adekvátnym materiálno-technickým zabezpečením pre realizáciu projektu, teda má vlastné priestory a dostatočné materiálno-technické zabezpečenie pre realizáciu aktivít projektu vzhľadom na charakter projektu.
Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.11 2017 na pracovnú zmluvu. Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 11/2017-10/2020.
Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, uľahčovanie adaptácie dieťaťa na učebné prostredie a pomoc pri prekonávaní bariér.
Projekt bude realizovaný v objekte školy, ktorá disponuje dostatočným a adekvátnym materiálno-technickým zabezpečením pre realizáciu projektu, teda má vlastné priestory a dostatočné materiálno-technické zabezpečenie pre realizáciu aktivít projektu vzhľadom na charakter projektu.
Na potreby cieľovej skupiny budú reagovať aktivity, ktoré prispievajú k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese. Hlavným výstupom projektu je zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Pedagogickí asistenti
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2018
|
Skutočný začiatok
13.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
17,0 (počet)
|
Cieľ
15,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
17.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola Štefana Koháriho II. s VJM - II. Koháry István Alapiskola
|
IČO
37828878
|