Cez prekážky
Základná škola s materskou školu
V rámci projektu "Cez prekážky" je našim cieľom vďaka inkluzívnemu vzdelávaniu umožniť rovnocenný prístup k vzdelaniu žiakom so ŠVVP. Za pomoci školského psychológa a špeciálneho pedagóga zlepšiť študijné výsledky u týchto žiakov a zmenu ich prístupu ku vzdelávaniu. V rámci projektu sa plánujeme zamerať predovšetkým na žiakov 7. ročníka, keďže sa v nej stretlo až 7 žiakov so ŠVVP z toho 4 s individuálnou integráciu z dôvodou ADHD a porúch učenia. Pre dosiahnutie cieľa nastavíme spolu s členom inkluzívneho tímu, v tomto prípade školského psychológa a špeciálneho pedagóga, individuálnu terapiu každého z uvedených žiakov. V spolupráci inkluzívneho tímu a pedagogických zamestnancov školy, ktorý bude prítomný na vyučovaní počas celého dňa podporíme právo každého žiaka na kvalitné vzdelávanie. Pri práci psychológa a špeciálneho pedagóga budú pravidelne týždenne prebiehať stretnutia spolu s rodičom, triedny učiteľom, prípadne pedagógmi podľa potreby, aby sa nastavili čiastkové týždenné úlohy pri jednotilvých žiakoch, ktoré povedú k naplneniu hlavného cieľa. Na týchto stretnutiach bude zároveń vyhodnocované, ako prebiehali týždňové úlohy a ich plnenie. Pravideľne v štvrťročných intervaloch prebehne testovanie vybraných žiakov so ŠVVP z dôvodu sledovania ich progresu a úspešného napredovania projektu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.03.2018
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov
Podpora práva každého žiaka na kvalitné…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2018
|
Skutočný začiatok
01.03.2018
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
22.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
16,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
22.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
22.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
22.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
22.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
12,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
22.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školu
|
IČO
31754945
|