Popis projektu

Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.

Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ::1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.

Hlavné aktivity projektu:

vytvorenie 1 pracovného úväzku pre asistenta uciteľa + vytvorenie 1 pracovného úväzku pre sociálneho pedagóga

Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne09/2017-08/2020. Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.9 2017 na pracovnú zmluvu.

Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľom v triede a s pedagogickými zamestnancami školy, uľahčovanie adaptácie dieťaťa na učebné prostredie a pomoc pri prekonávaní bariér.

Sociálny pedagóg vykonáva odborné činnosti v rámci prevencie, intervencie a poskytovania poradenstva najmä pre deti a žiakov ohrozených sociálno-patologickými javmi, zo sociálne znevýhodneného prostredia, drogovo závislých alebo inak znevýhodnených deťom a žiakom, ich zákonných zástupcov a pedagogických zamestnancov škôl a školských zariadení. 

Na potreby cieľovej skutpiny budú reagovať aktivity, ktoré prispievajú k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacímí potrebami a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese. Hlavným výstupom projektu jez výšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.

Cieľom a výstupom hlavných aktivít bude zlepšenie školských výsledkov porovnaním výstupov z testovania v podobe vstupných a výstupných prác žiakov.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou, Čajkov 285
Miesta realizácie
Čajkov
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2018 - 01.01.2021
Celková suma
82,980 €
Vlastné zdroje
4,149 €
Vyčerpané z projektu
67,296 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
sociálny pedagóg
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
02.02.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Asistent učiteľa
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
02.02.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
2,0 (počet)
Cieľ
7,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
11,0 (počet)
Cieľ
11,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
15.02.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.