Popis projektu

Cieľom projektu je pozdvihnúť úroveň vzdelávania žiakov so špeciálnymi potrebami na Základnej škole Jozefa Kollára v Banskej Štiavnici získaním dvoch asistentov učiteľa. Cieľovou skupinou projektu sú žiaci základnej školy so špeciálnymi potrebami. Kvalita vzdelávania priamo ovplyvňuje úspešné pôsobenie na ďalšom stupni vzdelávania a na trhu práce. Z hľadiska postojov ku vzdelávaniu deklarujú žiaci so ŠVVP nižšiu vytrvalosť a otvorenosť riešiť problémy a  nižšiu  vieru  vo  svoje  schopnosti. Títo žiaci  často ukončujú povinnú školskú dochádzku v nižšom ako deviatom ročníku, čím je výrazne limitovaná ich úspešnosť v pracovnom živote.

Za pomoci dvoch asistentov učiteľa žiaci so ŠVVP získajú vyššiu motiváciu v učení a tým sa dosiahne zlepšenie výchovno-vzdelávacích výsledkov a rozšíri sa orientácia pri výbere smerovania na konci 9. ročníka. 

Cieľom projektu je využívať aktivity prispievajúce k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov a zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovnovzdelávacom procese. Aktivity zamerané na vytváranie vhodných podmienok pre spoločné vzdelávanie majority a detí/žiakov so ŠVVP s ohľadom na deti/žiakov pochádzajúcich z MRK. Tiež aktivity zamerané na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov vrátane žiakov so ŠVVP.

Viac
Subjekt
Základná škola J. Kollára
Miesta realizácie
Banská Štiavnica
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.02.2018 - 01.01.2021
Celková suma
61,305 €
Vlastné zdroje
3,065 €
Vyčerpané z projektu
50,418 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov
Vzdelávanie, doučovanie a zlepšenie ško…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.02.2018
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.01.2021
Skutočný koniec
31.01.2021
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
4,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
12.02.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola J. Kollára
IČO
35991488
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.