Záverečná mediálna kampaň zameraná na publicitu OPII 2022-2023
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Cieľom projektu je zabezpečiť záverečné súhrnné informovanie širokej verejnosti o prínosoch projektov realizovaných prostredníctvom EŠIF v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra ("ďalej ako OPII") formou vysielania spotov prostredníctvom najsledovanejších televízií s celoštátnym dosahom.
Účelom je zabezpečenie zvyšovania povedomia o podpore trvalo udržateľnej mobility prostredníctvom rozvoja verejnej osobnej dopravy financovanej z fondov EÚ, v nadväznosti na ciele OPII a Komunikačnej stratégie OPII verzia 2.1 zo dňa 22.09.2020 zabezpečiť u obyvateľov znalosť a prínosy EÚ v oblasti rozvoja dopravného systému a informatizácie spoločnosti v SR, a zároveň splnenie ukazovateľa výsledku vzťahujúceho sa na špecifický cieľ 8.2 OPII, ktorým sa stanovila predikcia zvýšenia miery povedomia obyvateľstva SR o podpore projektov z OPII z 27,8 % v roku 2013 na 33 % v roku 2023. Východisková hodnota bola určená na základe kvantitatívneho prieskumu o znalosti Operačného programu Doprava (2007-2013), realizovaného v roku 2013 (podporená znalosť). Riadiaci orgán realizoval prieskum verejnej mienky v decembri roku 2021 prostredníctvom agentúry Focus na vzorke 1040 respondentov (reprezentatívna vzorka obyvateľstva SR) oblasť znalosti a povedomia o OPII medzi širokou verejnosťou. Z výsledkov prieskumu vyplýva, že 32 % - miera informovanej znalosti OPII – respondentov poznalo názov aj správne zaradenie operačného programu. K naplneniu cieľovej hodnoty 33 % v oblasti znalosti verejnosti o OPII, teda zvýšenie minimálne o 1 percentuálny bod, majú prispieť aj aktivity pripravovaných projektov: „Zvýšenie povedomia verejnosti o podpore EÚ pre OPII prostredníctvom zaobstarania propagačných predmetov“ a „Záverečná mediálna kampaň zameraná na publicitu OPII 2022-2023“. Ide o podporné kampane v závere obdobia pre OPII, kde cieľom bude odovzdanie informácie spojenia úspešne zrealizovaných projektov OPII financovaných z EŠIF.
Obsahom projektu „Záverečná mediálna kampaň zameraná na publicitu OPII 2022-2023“ je zabezpečenie produkčnej tvorby troch spotov o využívaní eurofondov v rámci OPII a následne ich nasednie do vysielania prostredníctvom vybraných médií s celoštátnym dosahom - najsledovanejšími televíziami. Úlohou komunikačného konceptu je odprezentovať niekoľko druhov dopravy, a to železničnú, ozubnicovú železničnú, električkovú, trolejbusovú a cestnú, s akcentom na jej užitočnosť a ekologický význam spoločného cestovania a využívania prostriedkov verejnej osobnej dopravy.
Projekt bude realizovaný prostredníctvom dvoch hlavných aktivít.
Prvá hlavná aktivita je zameraná na výrobu televíznych spotov v rôznych stopážach pre TV média. Cieľom druhej hlavnej aktivity je zabezpečenie vysielania spotov prostredníctvom najsledovanejších televízií s celoštátnym dosahom. Merateľnými ukazovateľmi sú počet mediálnych výstupov, pod ktorým rozumieme počet vyrobených spotov v rámci hlavnej aktivity č. 1 a počet odvysielaných a zobrazených spotov v rámci druhej aktivity. Hodnota tohto merateľného ukazovateľa je za všetky hlavné aktivity stanovená na úroveň .
Zároveň je ako merateľný ukazovateľ určený počet zrealizovaných informačných aktivít, pričom pod zrealizovanou informačnou aktivitou rozumieme odvysielanie spotov v najsledovanejších televíziách za celé obdobie a počet sme stanovili na úroveň 1. V projekte predkladáme prílohy, ktoré slúžia ako podklad k vypracovaniu projektu záverečnej kampane, pričom v prílohe č.4a č.4b - Odôvodnenie použitia výnimky, sme vychádzali z plánovaných údajov k zákazke.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vysielanie TV spotov prostredníctvom dv…
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.07.2022
|
Skutočný začiatok
05.07.2022
|
Plánovaný koniec
01.07.2023
|
Skutočný koniec
31.07.2023
|
Názov
Výroba spotov o projektoch financovanýc…
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.07.2022
|
Skutočný začiatok
23.05.2022
|
Plánovaný koniec
01.12.2022
|
Skutočný koniec
31.03.2023
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.05.2022
|
Skutočný začiatok
05.07.2022
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
08.12.2023
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet oslovených recipientov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet mediálnych výstupov
|
Hodnota
6272,0 (počet)
|
Cieľ
3061,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.10.2023
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
16.10.2023
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Markíza-Slovakia, s.r.o.
|
IČO
31444873
|
Názov
Slovenská produkčná a.s.
|
IČO
35843624
|