Zabezpečenie publicity OPII prostredníctvom propagačných predmetov
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Cieľom projektu je zabezpečenie propagačných predmetov označených logami OPII a EÚ na zvýšenie informovanosti o Operačnom programe Integrovaná infraštruktúra 2014-2020 (ďalej len "OPII"). Implementácia publicity formou propagácie prezentačných predmetov s logom OPII a EÚ bude realizovaná spôsobom aktívnej účasti predstaviteľov ministerstva na výjazdových podujatiach/kontrolách projektov OPII (slávnostné odovzdávanie projektov, prezentačné jazdy novými prostriedkami hromadnej dopravy a pod.) stretnutiach, výboroch, poradách a ďalších eventoch organizovaných MDV SR vo všetkých regiónoch Slovenska.
Účelom zvolenej formy prezentácie je primárne zvyšovanie povedomia o podpore trvalo udržateľnej mobility prostredníctvom rozvoja dopravnej infraštruktúry a rozvoja verejnej osobnej dopravy financovanej z fondov EÚ, v nadväznosti na ciele OPII a Komunikačnej stratégie OPII verzia 2.1 zo dňa 22.09.2020 zabezpečiť u obyvateľov znalosť a prínosy EÚ v oblasti rozvoja dopravného systému a informatizácie spoločnosti v SR, a zároveň splnenie ukazovateľa výsledku vzťahujúceho sa na špecifický cieľ 8.2 OPII, ktorým sa stanovila predikcia zvýšenia miery povedomia obyvateľstva SR o podpore projektov z OPII z 27,8 % v roku 2013 na 33 % v roku 2023. Východisková hodnota bola určená na základe kvantitatívneho prieskumu o znalosti Operačného programu Doprava (2007-2013), realizovaného v roku 2013 (podporená znalosť). Riadiaci orgán realizoval prieskum verejnej mienky (financovaný v rámci projektu TP „Štúdie, analýzy, posudky a poradenské služby pre podporu riadenia OPII”) v decembri roku 2021 prostredníctvom agentúry Focus na vzorke 1040 respondentov (reprezentatívna vzorka obyvateľstva SR) oblasť znalosti a povedomia o OPII medzi širokou verejnosťou. Z výsledkov prieskumu vyplýva, že 32 % - miera informovanej znalosti OPII – respondentov poznalo názov aj správne zaradenie operačného programu. K naplneniu cieľovej hodnoty 33 % v oblasti znalosti verejnosti o OPII, teda zvýšenie minimálne o 1 percentuálny bod, majú prispieť aj aktivity pripravovaných projektov „Záverečná mediálna kampaň zameraná na publicitu OPII 2022-2023“ a „Zvýšenie povedomia verejnosti o podpore EÚ pre OPII prostredníctvom zaobstarania propagačných predmetov“. Ide o podporné kampane v závere obdobia pre OPII, kde cieľom bude odovzdanie informácie spojenia úspešne zrealizovaných projektov OPII, na podujatiach, kde sa prezentujú výsledky projektov OPII a prepojenie výsledkov týchto projektov formou prezentačných predmetov označených OPII a s logom EÚ.
Realizácia projektu bude formou jednej hlavnej aktivity: "Zvýšenie povedomia verejnosti o podpore EÚ pre OPII prostredníctvom zaobstarania propagačných predmetov“, ktorej sekundárnou úlohou je zaobstaranie propagačných predmetov a primárnou ich distribuovanie na uvedených podujatiach s cieľom propagácie OPII a tým zvyšovanie povedomia širokej verejnosti o OPII a EÚ.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Zvýšenie povedomia verejnosti o podpore…
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.03.2023
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2023
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.03.2022
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.04.2024
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet mediálnych výstupov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2022
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podujatí s využitím propagačných predmetov
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.12.2022
|
Riziko
-
|