Cieľom projektu zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky , kompetencie detí so so zdravotným znevýhodnením .
V rámci projektu budú novovytvorené 2 pracovné úväzky pre inkluzívny tím – školského psychológa a špeciálneho pedagóga a 5 pracovných úväzkov asistenta učiteľa.
Spolupráca asistenta učitela a inkluzívneho tímu s učiteľom, rodičmi a dotknutou skupinou detí uľahčí integráciu dieťaťa so zdavotným znevýhodnením do školského prostredia a zabezpečí sa individuálny prístup k potrebám žiakov so zdravotným znevýhodnením.
Očakávame zlepšenie sociálnych kompetencii cieľovej skupiny ako aj vzdelávacích výsledkov. Očakávaným dôsledkom bude aj zvýšenie sebadôvery zapojených žiakov a ich schopnosti riešiť náročnejšie životné situácie.
Cieľovou skupinou sú žiaci ZŠ s MŠ J. A. Komenského, Hubeného 25vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno - vzdelávacími potrebami .
Podľa merateľných ukazovateľov do do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania bude zapojených 30 žiakov so ŠVVP, pričom očakávame u 10 žiakov so ŠVVP zapojených do aktivít, že sa im zlepšia študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Vytvorenie inkluzívneho tímu
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2018
|
Skutočný začiatok
01.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov
Asistent učiteľa
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.02.2018
|
Skutočný začiatok
01.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.01.2021
|
Skutočný koniec
31.01.2021
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
25.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
25.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
5,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
25.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
25.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
43,0 (počet)
|
Cieľ
30,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
25.02.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Jána Amosa Komenského, Hubeného 25, Bratislava
|
IČO
31810497
|