Popis projektu

ZŠ s MŠ Žbince 145 v súčasnosti navštevuje 247 žiakov, z toho 28 začlenených žiakov, väčšina žiakov je zo SZP z MRK. Podľa záverov Centra špeciálno-pedagogického poradenstva v Michalovciach 16 začlenených žiakov i žiak so ŠVVP zo SZP potrebuje pomoc asistenta učiteľa a špeciálneho pedagóga. V súčasnosti, na škole pracujú len dvaja asistenti učiteľa. Vzhľadom na to, že vo väčšine tried je skupina začlenených žiakov, počet asistentov je nedostačujúci. Žiaci majú rôzne druhy postihnutia a každý zo žiakov pre svoj rozvoj potrebuje individuálny prístup a priamu pomoc asistenta učiteľa či špeciálneho pedagóga. Hlavným cieľom projektu je zvýšené uplatnenie modelu inkluzívneho vzdelávania v školách a vytváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu. Obidva naše ciele sú v súlade s výsledkami uvedenými v špecifickom ciele 1.1.1. Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov. Ciele projektu budeme napĺnať realizáciou dvoch aktivít. Prvá hlavná aktivita Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením je zameraná na vytvorenie pracovných miest pre troch asistentov učiteľa. V rámci druhej hlavnej aktivity Podpora inklúzie prostredníctvom členov inkluzívneho tímu budú vytvorené dve pracovné miesta: školský psychológ (1/2 uväzku) a špeciálny pedagóg (1 úväzok). Projekt bude prebiehať 36 meisacov je v súlade som špecifickými cieľmi prislúchajúcim prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou, Žbince 145
Miesta realizácie
Žbince
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
167,490 €
Vlastné zdroje
8,374 €
Vyčerpané z projektu
123,918 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom členov…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
08.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
08.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
13,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
7,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
17,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
23,0 (počet)
Cieľ
20,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.