Cez prekážky k úspechu
Základná škola s materskou školou, Žbince 145
ZŠ s MŠ Žbince 145 v súčasnosti navštevuje 247 žiakov, z toho 28 začlenených žiakov, väčšina žiakov je zo SZP z MRK. Podľa záverov Centra špeciálno-pedagogického poradenstva v Michalovciach 16 začlenených žiakov i žiak so ŠVVP zo SZP potrebuje pomoc asistenta učiteľa a špeciálneho pedagóga. V súčasnosti, na škole pracujú len dvaja asistenti učiteľa. Vzhľadom na to, že vo väčšine tried je skupina začlenených žiakov, počet asistentov je nedostačujúci. Žiaci majú rôzne druhy postihnutia a každý zo žiakov pre svoj rozvoj potrebuje individuálny prístup a priamu pomoc asistenta učiteľa či špeciálneho pedagóga. Hlavným cieľom projektu je zvýšené uplatnenie modelu inkluzívneho vzdelávania v školách a vytváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu. Obidva naše ciele sú v súlade s výsledkami uvedenými v špecifickom ciele 1.1.1. Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov. Ciele projektu budeme napĺnať realizáciou dvoch aktivít. Prvá hlavná aktivita Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením je zameraná na vytvorenie pracovných miest pre troch asistentov učiteľa. V rámci druhej hlavnej aktivity Podpora inklúzie prostredníctvom členov inkluzívneho tímu budú vytvorené dve pracovné miesta: školský psychológ (1/2 uväzku) a špeciálny pedagóg (1 úväzok). Projekt bude prebiehať 36 meisacov je v súlade som špecifickými cieľmi prislúchajúcim prioritnej osi č. 1 Vzdelávanie a výsledkami zadefinovanými v rámci špecifických cieľov.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom členov…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
08.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
08.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
13,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
7,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
17,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
23,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou, Žbince 145
|
IČO
42104378
|