Rozšírená mediálna kampaň zameraná na publicitu OPII 2020-2021 - časť špecializované TV a rádiá
Ministerstvo dopravy Slovenskej republiky
Cieľom projektu je zabezpečiť informovanie širokej verejnosti o prínosoch projektov realizovaných v rámci OPII formou vysielania spotov o využívaní eurofondov v rámci Operačného programu Integrovaná infraštruktúra ("ďalej ako OPII") prostredníctvom špecializovaných televízií a rádií s celoštátnym dosahom. Rozšírená mediálna kampaň plynulo nadväzuje na prebiehajúcu kampaň zameranú na digitálnych vysielateľov v online prostredí, ako aj na propagáciu OPII See&Go vo verejnej osobnej doprave.
Po premiérovom nasadení video banerov na portáloch digitálnych vysielateľov, na základe ktorých prijímateľ dokáže jednak získať komplexnejšie informácie o projektoch z programu OPII (preklik na web stránku opii.gov.sk) v pracovnom čase i v čase voľnočasových online aktivít, je potrebné opäť zaujať pozornosť vysokým zásahom. Publicitou uverejnenou v špecializovaných televíziách dokážeme zabezpečiť zopakovanie posolstva kampane, no zároveň sa dostávame do povedomia nových prijímateľov, ktorých sme v komerčnom a širokospektrálnom vysielaní nezasiahli. Mediálnym nasadením v týchto televíziach hľadáme nových adresátov špecifických skupín. Výhodami televíznej reklamy je pôsobenie na viacero zmyslov a rýchla akceptovateľnosť vysielaného posolstva.
Doplnkovým médiom v tomto prípade je rádio, ktoré zebezpečuje rekapituláciu posolstva s masívným pôsobením. Kampaň v rádiách má možnosť zasiahnúť respondenta v pracovnom čase, teda práve v opačnom čase, ako pôsobí televízna reklama, prípadne ako príposluchová informácia v presunoch počas dňa, čím zabezpečuje neustále zvyšovanie frekvencie nasadenia a priamo podporuje digitálne a televízne vysielanie.
Realizáciou projektu sa zabezpečí informovanie širokej verejnosti o prínosoch projektov realizovaných v rámci OPII. Úlohou komunikačného konceptu je odprezentovať niekoľko druhov dopravy, a to železničnú, električkovú, trolejbusovú a cestnú, s akcentom na jej užitočnosť a ekologický význam spoločného cestovania a využívania prostriedkov hromadnej dopravy. Nie je úlohou konceptu zmonitorovať, čo sa za posledné roky vďaka eurofondom podarilo vybudovať, ale naopak, predstaviť víziu, ako kompaktne by verejná doprava mohla vyzerať v budúcnosti vďaka plánovaným eurofondovým projektom, ktoré nadväzujú na už existujúce projekty.
Projekt bude realizovaný pomocou dvoch hlavných aktivít. Cieľom hlavných aktivít je zabezpečenie vysielania spotov prostredníctvom jednotlivých komunikačných nástrojov (špecializované TV s celoštátnym dosahom a rádií). Merateľnými ukazovateľmi sú počet mediálnych výstupov, pod ktorým rozumieme počet odvysielaných a zobrazených spotov v rámci aktivity. Hodnota tohto merateľného ukazovateľa je za všetky hlavné aktivity stanovená na úroveň 3 239.
Zároveň je ako merateľný ukazovateľ určený počet zrealizovaných informačných aktivít, pričom pod zrealizovanou informačnou aktivitou rozumieme odvysielanie spotov a relácií prostredníctvom jedného z komunikačných nástrojov za celé obdobie (špecializované TV a rádiá) a počet sme stanovili na úroveň 2.
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vysielanie spotov v rádiách
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2021
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.06.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Vysielanie TV spotov prostredníctvom te…
|
Typ
A. Informačné a kom…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2021
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
01.12.2021
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
01.08.2020
|
Skutočný začiatok
01.08.2020
|
Plánovaný koniec
01.04.2022
|
Skutočný koniec
13.04.2022
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet zrealizovaných informačných aktivít
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet mediálnych výstupov
|
Hodnota
3731,0 (počet)
|
Cieľ
3239,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
30.11.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet oslovených recipientov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podujatí s využitím propagačných predmetov
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
C.E.N., s.r.o.
|
IČO
35780886
|
Názov
Expres Media k.s.
|
IČO
35792094
|
Názov
Fun Media Group a.s.
|
IČO
44845995
|
Názov
Media RTVS, s. r. o.
|
IČO
35967871
|
Názov
Radio Services a.s.
|
IČO
35875020
|