Projekt je zameraný na zlepšenie kvality poskytnutého vzdelávania jednotlivým žiakom a tým priamo ovplyvňuje ich úspešné pôsobenie na ďalšom stupni vzdelávania a pôsobenie v ich nasledujúcom živote. Hlavným zámerom predkladaného projektu je zvýšenie kvality výchovno-vzdelávacieho procesu žiakov so zdravotným znevýhodnením v autistickej triede na Spojenej škole Myjava prostredníctvom práce asistenta učiteľa. Cieľom projektu je za pomoci asistenta učiteľa zlepšiť začlenenie žiakov so zdravotným znevýhodnením do školského prostredia a zlepšiť ich učebné výsledky. Asistent učiteľa sa bude podieľať na pomoci pri prekonávaní zdravotných bariér a utváraní rovnosti príležitostí vo výchove a vzdelávaní. Týmto celkove s pomocou špeciálneho pedagóga a psychológa skvalitňovať vyučovací proces žiakov so zdravotným znevýhodnením.
Aktivity asistenta učiteľa sa budú týkať pri skvalitňovaní výchovno-vzdelávacieho procesu spolupráce s učiteľom v triede a pedagogickými zamestnancami školy. Aktivity budú zamerané na pomoc pri prekonávaní bariér, ktoré plynú zo zdravotného znevýhodnenia žiakov a uľahčovaní adaptácie na školské prostredie. Za cieľom zvýšenia kvality výchovno-vzdelávacieho procesu bude asistent učiteľa spoluorganizovať činnosti žiakov v súlade s pokynmi učiteľa, vykonávať pedagogický dozor počas neprítomnosti učiteľa a prestojov vo výchovno-vzdelávacom procese zameraného na žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Rovnako pomáhať pri príprave učebných pomôcok, sprevádzať žiakov na iných formách vzdelávania ako sú návštevy múzeí a výlety, zúčastňovať sa vzdelávacích aktivít určených pre asistentov učiteľa.
Cieľovou skupinou projektu je 5 žiakov s diagnostikovaným autizmom, navštevujúcich autistickú triedu, vzdelávaných podľa IVP, ktorý rešpektuje ich špeciálne výchovno-vzdelávacie potreby. Zapojenie asistenta učiteľa a realizácia týchto aktivít bude viesť k lepšiemu začleneniu žiakov v autistickej triede do výchvono-vzdelávacieho procesu, modifikovaného podľa ich individuálnych zručností a schopností.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora školskej úspešnosti
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
5,0 (počet)
|
Cieľ
5,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Spojená škola, Továrenská 63/1, Myjava
|
IČO
50457462
|