Rovnaké príležitosti pre všetkých
Základná škola, Komenského 3, 90027 Bernolákovo
: Základná škola, Komenského ul. 3, Bernolákovo
Rovnaké príležitosti pre všetkých
Základná škola v Bernolákove
september 2017 až august 2020
Po ukončení projektu bude škola hľadať formy na financovanie týchto pracovníkov aj naďalej, nakoľko v škole budú aj po skončení projektu žiaci so ŠVVP.
Vytvoriť rovnaké možnosti vzdelávania pre všetkých žiakov našej školy pomocou asistenta učiteľa a vytvorením inkluzívneho tímu.
1. Spoločné prekonávanie bariér
2. Inkluzívny tím - podpora integrácie žiakov so ŠVVP do hlavného vzdelávacieho prúdu
Žiaci ZŠ a žiaci so ŠVVP
P0052 Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu - 35
P0053 Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
P0314 Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania – 1
P0421 Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania – 1
P0605 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu - 10
P0606 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania -20
Inkluzívny tím bude zložený zo špeciálneho pedagóga a psychológa na plný úväzok a jedného asistenta učiteľa.
Vedenie našej školy má veľmi aktívny prístup k problematike. Snaží sa vytvárať priateľský prístup a atmosféru priateľským a partnerským prístupom k učiteľom a žiakom. Chceli by sme tak zabezpečiť našim žiakom, aby sa stali plnohodnotnými členmi spoločnosti bez ohľadu na svoje výkony a odlišnosti. Každý žiak má právo byť považovaný za rovnoprávneho človeka, nemá byť odmietaný na základe povahy či závažnosti svojho problému.
Individuálna práca s deťmi so ŠVVP, Aspergerovým syndrómom, poruchami správanie ADHD,ADD a integrovaných žiakov kladie na učiteľov úlohy nad rámec ich obvyklých pracovných povinností. Nie je to vôbec jednoduchá úloha. Táto práca je bez inkluzívneho tímu a asistenta učiteľa na škole veľmi limitová až nemožná.
Vytvorením inkluzívneho tímu – špeciálny pedagóg, psychológ a asistent učiteľa budeme môcť žiakov so ŠVVP, ADHD, ADD, poruchami správania a Aspergerovým syndrómom poskytnúť oveľa lepšie príležitosti vo vzdelávaní - rovnaké ako majú ostatné deti našej školy.
Inkluzívny tím a asistent učiteľa odbremení pedagógov od povinností priamo nesúvisiacich s vyučovaním. Poskytne odbornú a kompenzačnú pomoc individuálne žiakom a menším skupinám žiakov. Bude neustále spolupracovať s pedagógmi a vedením školy výmenou informácií o jednotlivých žiakoch.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov
Inkluzívny tím - podpora integrácie žia…
|
Typ
Skvalitňovanie diag…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Asistent učiteľa - spoločné prekonávani…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
35,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
61,0 (počet)
|
Cieľ
20,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola, Komenského 3, 90027 Bernolákovo
|
IČO
36071099
|