Popis projektu

:  Základná škola, Komenského ul. 3, Bernolákovo

 Rovnaké príležitosti pre všetkých

 Základná škola v Bernolákove

september 2017 až august 2020

Po ukončení projektu bude škola hľadať formy na financovanie týchto pracovníkov aj naďalej, nakoľko v škole budú aj po skončení projektu žiaci so ŠVVP.

  Vytvoriť rovnaké možnosti vzdelávania pre všetkých žiakov našej školy pomocou asistenta učiteľa a vytvorením inkluzívneho tímu.

1. Spoločné prekonávanie bariér

2. Inkluzívny tím - podpora integrácie žiakov so ŠVVP do hlavného vzdelávacieho prúdu

 Žiaci ZŠ a žiaci so ŠVVP

P0052 Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu - 35

P0053 Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu

P0314 Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania – 1

P0421 Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania – 1

P0605 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu - 10

P0606 Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania  -20

Inkluzívny tím bude zložený zo špeciálneho pedagóga a psychológa na plný úväzok a jedného asistenta učiteľa.

Vedenie našej školy má veľmi aktívny prístup k  problematike. Snaží  sa vytvárať priateľský prístup a atmosféru priateľským a partnerským prístupom k učiteľom a žiakom. Chceli by sme tak zabezpečiť našim žiakom, aby sa stali plnohodnotnými členmi spoločnosti bez ohľadu na svoje výkony a odlišnosti. Každý žiak má právo byť považovaný za rovnoprávneho človeka, nemá byť odmietaný na základe povahy či závažnosti svojho problému.

Individuálna práca s deťmi so ŠVVP, Aspergerovým syndrómom, poruchami správanie ADHD,ADD a integrovaných žiakov kladie na učiteľov úlohy nad rámec ich obvyklých pracovných povinností. Nie je to vôbec jednoduchá úloha. Táto práca je bez inkluzívneho tímu a asistenta učiteľa na škole veľmi limitová až nemožná.

Vytvorením inkluzívneho tímu – špeciálny pedagóg, psychológ a asistent učiteľa budeme môcť žiakov so ŠVVP, ADHD, ADD, poruchami správania a Aspergerovým syndrómom  poskytnúť oveľa lepšie príležitosti vo vzdelávaní - rovnaké ako majú ostatné deti našej školy.

Inkluzívny tím a asistent učiteľa odbremení pedagógov od povinností priamo nesúvisiacich s vyučovaním. Poskytne odbornú a kompenzačnú pomoc individuálne žiakom a  menším skupinám žiakov. Bude neustále spolupracovať s pedagógmi a vedením školy výmenou informácií o jednotlivých žiakoch.

Viac
Subjekt
Základná škola, Komenského 3, 90027 Bernolákovo
Miesta realizácie
Bernolákovo
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
127,440 €
Vlastné zdroje
6,372 €
Vyčerpané z projektu
87,405 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov
Inkluzívny tím - podpora integrácie žia…
Typ
Skvalitňovanie diag…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Asistent učiteľa - spoločné prekonávani…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.02.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
-
Cieľ
0,0 (počet)
Naposledy aktualizované
-
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
35,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
61,0 (počet)
Cieľ
20,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.