Popis projektu

Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školským neúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov. Predkladaný projekt priamo nadväzuje na špecifický cieľ : 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov.

S ohľadom na špecifický cieľ OP boli zvolené aj hlavné aktivity:

1, zamestnať 2 asistentov učiteľa na celý pracovný úväzok

2, zamestnať školského psychológa na celý pracovný úväzok

Na potreby cieľovej skupiny budú reagovať aktivity, ktoré prispievajú k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacímí potrebami a žiakov so sociálne znevýhodneného prostredia  a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese.

Hlavnou aktivitou projektu je zameranie sa na činnosť asistentov učiteľa. Neoddeliteľnou súčasťou výchovno vzdelávacieho procesu je asistent učiteľa, ktorý je pridelený k žiakom so ŠVVP, ktorých diagnózy si to osobitne vyžadujú. Aktivity asistenta sú zamerané na bezprostrednú pomoc a spoluprácu s učiteľom v triede, uľahčovanie adaptácie dieťaťa  a pomoc pri prekonávaní bariér.

Realizácia predkladaného projektu zvýši inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepší výsledky a kompetencie žiakov.


Projekt bude realizovaný v objekte školy, ktorá disponuje dostatočným a adekvátnym materiálno-technickým zabezpečením pre realizáciu aktivít projektu vzhľadom na charakter projektu.

Viac
Subjekt
Základná škola s materskou školou
Miesta realizácie
Slatina nad Bebravou
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
106,740 €
Vlastné zdroje
5,337 €
Vyčerpané z projektu
89,142 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Zamestnanie školského psychológa
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Zamestnanie 2 asistentov učiteľa
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
5,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
9,0 (počet)
Cieľ
6,0 (počet)
Naposledy aktualizované
13.01.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola s materskou školou
IČO
31202641
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.