Popis projektu

Projekt "Vzdelávame sa bez rozdielu" bude realizovaný v ZŠ, Ul. Dr. Janského č. 2 v Žiari nad Hronom. Našou cieľovou skupinou je skupina žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami (ďalej ŠVVP) a aj žiaci zo sociálne znevýhodneného prostredia (ďalej SZP). Cieľom projektu je, aby sa našim žiakom so ŠVVP, zlepšila ich školská úspešnosť. V našom záujme je, aby žiaci so ŠVVP radi navštevovali školu a zvládli nároky súčasného školského systému. Chceme prispieť k vyrovnávaniu ich znevýhodnenia. Toto bude zabezpečené prítomnosťou pedagogických asistentov (ďalej PA) počas jednotlivých vyučovacích hodín. Tí okrem priamej pedagogickej činnosti budú pripravovať pracovné listy, metodické materiály a pomôcky, ktoré žiakom pomôžu zabezpečiť rovnosť príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese. Ďalším cieľom projektu je aj to, aby skupina žiakov momentálne zaradená do nultého ročníka základnej školy mohla bez väčších ťažkostí prejsť do bežných prváckych tried, kde by im činnosť PA pomohla úspešne zvládnuť školský vzdelávací program. PA spolu s psychológom svoje aktivity zamerajú nielen na doobedňajšiu činnosť, ale aj na pravidelnú a systematickú poobedňajšiu činnosť so žiakmi. Tá bude obsahovať pomoc pri príprave na vyučovanie a zlepšovanie zručností a kompetencií, ktoré žiakom chýbajú. Spoluprácu by sme vo väčšej miere nadviazali aj s ich rodičmi, ktorí sú pre našu spoluprácu a dobré začlenenie žiakov nevyhnutní. Túto víziu by sme chceli dosiahnuť prostredníctvom cielených aktivít PA a psychológa získaného z NFP počas doby trvania 36 mesiacov.

Viac
Subjekt
Základná škola, Ul. Dr. Janského č.2, Žiar nad Hronom
Miesta realizácie
Žiar nad Hronom
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
116,820 €
Vlastné zdroje
5,841 €
Vyčerpané z projektu
88,140 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
2. Školský psychológ - Individuálna int…
Typ
Aktivity podporujúc…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
1. Pedagogickí asistenti – Doučovanie ž…
Typ
Aktivity rozvíjajúc…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
59,0 (počet)
Cieľ
43,0 (počet)
Naposledy aktualizované
19.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
19.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
45,0 (počet)
Naposledy aktualizované
19.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
15,0 (počet)
Naposledy aktualizované
19.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
21,0 (počet)
Cieľ
45,0 (počet)
Naposledy aktualizované
19.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
19.01.2021
Riziko
-
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.