Vzdelávanie autistov s asistentom učiteľa
Špeciálna základná škola sv. Anny, Štúrova 5, Stará Ľubovňa
Cieľom pedagogickej pomoci je umožniť žiakom s poruchami autistického spektra využiť schopnosti a osvojiť si zručnosti v maximálne možnej miere. Žiaci s poruchami autistického spektra sú špecifickou skupinou v rámci výchovy a vzdelávania. Na efektívnu edukáciu potrebujú okrem štruktúrovaného a pre nich zrozumiteľného prostredia a správne zvolenej metódy aj individuálny prístup. Práve to je mnohokrát kľúčovým momentom, ktorý určuje kvalitu vzdelávacieho procesu u takýchto žiakov. Preto cieľom tohto projektu je získať pre pedagogického zamestnanca asistenta učiteľa, ktorý môže byť do tohto procesu odborne zaučený a kooperovať pri rozvíjaní sociálnych, komunikačných zručností a akademických pohotovostí žiakov s autizmom. Práve asistentom učiteľa sa môže zabezpečiť možnosť individuálnej práce učiteľa so žiakom. Ide o aktivitu zameranú na zlepšenie školskej úspešnosti žiakov vrátane žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Miesto realizácie projektu je ŠZŠ sv. Anny v Starej Ľubovni. Merateľným ukazovateľom bude počet žiakov so ŠVVP zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšia študijné výsledky.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Vzdelávanie žiakov s autizmom
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.02.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2019
|
Skutočný koniec
31.12.2019
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
11,0 (počet)
|
Cieľ
4,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
11,0 (počet)
|
Cieľ
6,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
10.01.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Špeciálna základná škola sv. Anny, Štúrova 5, Stará Ľubovňa
|
IČO
50334212
|