Popis projektu

Hlavným cieľom projektu je prostredníctvom novovytvorených pracovných miest zlepšiť študijné výsledky žiakov ohrozených školskýmneúspechom z dôvodu problémov v učení, správaní, alebo zdravotných problémov.

Predkladaný projekt priamo nadväzuje na Špecifický cieľ: 1.1.1 Zvýšiť inkluzívnosť a rovnaký prístup ku kvalitnému vzdelávaniu a zlepšiť výsledky a kompetencie detí a žiakov. Na potreby cieľovej skupiny budú reagovať aktivity, ktoré prispievajú k vyrovnávaniu znevýhodnenia žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacímí potrebami a žiakov so sociálne znevýhodneného prostredia a zabezpečenie rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese.

S ohľadom na špecifický cieľ OP boli zvolené aj hlavné aktivity:

1,vytvorenie 2 pracovných miest na poziciu asistenta učiteľa

2, vytvorenie 1 pracovného úväzku pre školského psychológa

Všetky pracovné pozície budú zamestnané od 1.11 2017 na pracovnú zmluvu. Hlavna aktivita projektu je zamerá na činnosť asistentov učiteľa. Neoddeliteľnou súčasťou výchovnovzdelávacieho procesu je asistent učiteľa,ktorý je pridelený k žiakom so ŠVVP, ktorých diagnózy si to osobitne vyžadujú.

Druhá hlavná aktivita sa zameriava na činnosť školského pedagóga. Školského psychológ poznáva osobnosť žiaka, osobitnú pozornosť venuje žiakom s problémami v učení, žiakom s poruchami správania, ktorí sa nachádzajú v krízových životných situáciách, nadaným a talentovaným žiakom..

Poskytuje konzultácie, rady a informácie ostatnýmodborným pracovníkom školy i rodičom žiaka. Podľa potreby spolupracuje s ostatnými poradenskými inštitúciami, predovšetkým s centromšpeciálno-pedagogického poradenstva, centrom pedagogicko – psychologického poradenstva, prípadne aj s lekármi.

Cieľom a výstupom aktivity asistenta učiteľa budú činnosti vedúce k zabezpečeniu rovnosti príležitostí vo výchovno-vzdelávacom procese. Cieľom a výstupom druhej hlavnej aktivity bude zlepšenie školských výsledkov, ktoré sa budú po ukončení programu overovať známkovanímžiakov.

Z časového hľadiska bude projekt realizovaný v termíne 11/2017-10/2020. Časový harmonogram projektu bol nastavený s ohľadom naefektívne vynaloženie finančných prostriedkov na jednotlivé aktivity s cieľom úspešné realizovať hlavné výstupy projektu.

Viac
Subjekt
Základná škola, Zákopčie č. 957
Miesta realizácie
Zákopčie
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
106,740 €
Vlastné zdroje
5,337 €
Vyčerpané z projektu
86,980 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Školský psychológ
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
26.02.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Asistenti učiteľa
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
08.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
2,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
9,0 (počet)
Cieľ
8,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
29,0 (počet)
Cieľ
12,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola, Zákopčie č. 957
IČO
37812351
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.