Zvýšenie inklúzie a zlepšenie výsledkov a kompetencií žiakov Základnej školy v Mútnom
Základná škola s materskou školou Mútne 224
V súčasnosti vzdelávanie žiakov prebieha aj prostredníctvom inklúzie v bežnej triede, kde sa vzdelávajú intaktní žiaci spolu so žiakmi so ŠVVP. Táto forma vzdelávania sa stala účinným nástrojom proti diskriminácii, predsudkom a zároveň aj nástrojom na úspešnú integráciu znevýhodnených žiakov do vzdelávacieho procesu a spoločnosti.
Tento cieľ bude napĺňaný prostredníctvom aktivít, ktoré sa skladajú z vytvorenia tímu odborníkov (špeciálny pedagóg, asistenti učiteľa). Ich úlohou je pomáhať bežným žiakom a žiakom so ŠVVP integrovať sa a tak sa stať súčasťou školského prostredia a odstraňovať sociálno-patologické javy. Skvalitní sa tým diagnostikovanie a rediagnostikovanie žiakov s cieľom predchádzať a zmierňovať negatívny vplyv vývinových porúch a iného znevýhodnenia, ktoré by mohlo mať za následok školskú neúspešnosť žiakov.
Cieľovou skupinou predkladaného projektu sú všetci žiaci ZŠ vrátane žiakov so ŠVVP. Uvádzané merateľné ukazovatele priamo nadväzujú na hlavný cieľ projektu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Individuálny prístup k zvýšeniu úspešno…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
18.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podpora úspešnej školskej inklúzie pros…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
18.12.2017
|
Plánovaný koniec
01.11.2020
|
Skutočný koniec
30.11.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
18.12.2017
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
12,0 (počet)
|
Cieľ
11,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
15.12.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Mútne 224
|
IČO
37810359
|