Podpora inkluzívneho vzdelávania a zlepšenie rovnakých príležitostí k vzdelaniu pre všetkých
Základná škola s materskou školou Lomná 36
Inklúzia je model vzdelávania rešpektujúci rozdiely medzi deťmi a právo všetkých na rovnaký prístup ku vzdelávaniu. Snaží sa vybudovať komunity starajúce sa o všetkých, otvorené pre všetkých a vytvoriť také prostredie, v ktorom má každý jedinec svoju hodnotu a môže sa učiť v neohrozenom a otvorenom prostredí bez diskriminácie a predsudkov a zároveň nástrojom na úspešnú integráciu znevýhodnených žiakov do spoločnosti.
Tento cieľ bude napĺňaný prostredníctvom hlavnej aktivity zamestnaním asistenta učiteľa, ktorý bude pomáhať žiakom so ŠVVP zaradiť sa do bežných tried a stať sa súčasťou školského prostredia, odstraňovať sociálno-patologické javy, skvalitní diagnostikovanie a rediagnostikovanie všetkých žiakov s cieľom predchádzať a zmierňovať negatívny vplyv vývinových porúch a iného znevýhodnenia, ktoré by mohlo mať za následok neúspešnosť žiakov. Cieľovou skupinou predkladaného projektu sú všetci žiaci ZŠ vrátane žiakov so ŠVVP. Uvádzané merateľné ukazovatele priamo nadväzujú na hlavný cieľ projektu.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora úspešnej školskej inklúzie a vz…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.12.2017
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.11.2019
|
Skutočný koniec
31.08.2019
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
31.08.2019
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
-
|
Cieľ
0,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
-
|
Riziko
-
|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.08.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.08.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.08.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.08.2020
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
2,0 (počet)
|
Cieľ
2,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
31.08.2020
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola s materskou školou Lomná 36
|
IČO
37910159
|