Hravo, zdravo a úspešne
Základná škola, Sadová 620, Senica
s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením bude zameraná na pomoc žiakom so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami so zdravotným znevýhodnením na základe odporúčaní z centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie. Ide o žiakov s celkovou mentálnou úrovňou v pásme priemeru, poruchami pozornosti, ADHD, ŠVPU – dysgrafia, dyslexia, dysortografia, špeciálnymi poruchami učenia a zdravotným znevýhodnením - Fabryho choroba a inými vývinovými poruchami a diagnózami.
Cieľom aktivity bude utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktoré budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov, klasifikáciou žiakov.
s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom členov inkluzívneho tímu bude zameraná na činnosť školského psychológa a činnosť špeciálneho pedagóga pre 23 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Sú to žiaci s rôznymi poruchami učenia a rôznym druhom zdravotného a sociálneho znevýhodnenia.
Cieľom aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup aktivity bude merateľný na základe klasifikácie – zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu.
je 23 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci ostatní žiaci školy. Stanovené ciele aktivít projektu budú priebežne sledované hodnotením výchovno–vzdelávacích výsledkov a správania sa žiakov so ŠVVP.
Aktivity projektu sa budú uskutočňovať v našich vlastných priestoroch. Na realizáciu aktivít projektu bude dohliadať kvalifikovaný a skúsený riadiaci tím.
Hodnoty merateľných ukazovateľov projektu sme nastavili reálne na základe našich skúseností, s výnimkou faktorov, ktoré nedokážeme ovplyvniť ako je napríklad migrácia žiakov a iné faktory, ktoré uvádzame v projekte.
Projekt a jeho výstupy poskytneme ako príklad dobrej praxe tým školám, ktoré vzdelávajú žiakov so špeciálnymi výchovno vzdelávacími potrebami. Realizáciou projektu dosiahneme elimináciu nedostatkov uvedených vo východiskovej situácii školy.
Ako sa čerpal tento projekt
Názov | Typ | Plánovaný začiatok | Skutočný začiatok | Plánovaný koniec | Skutočný koniec |
---|---|---|---|---|---|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom členov…
|
Typ
Aktivity zamerané n…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
|
Typ
Aktivity prispievaj…
|
Plánovaný začiatok
01.01.2018
|
Skutočný začiatok
01.01.2018
|
Plánovaný koniec
01.12.2020
|
Skutočný koniec
31.12.2020
|
Názov
Podporné aktivity
|
Typ
Podporné aktivity
|
Plánovaný začiatok
-
|
Skutočný začiatok
-
|
Plánovaný koniec
-
|
Skutočný koniec
-
|
Názov | Hodnota | Cieľ | Naposledy aktualizované | Riziko |
---|---|---|---|---|
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
10,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
3,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
|
Hodnota
0,0 (počet)
|
Cieľ
21,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
1,0 (počet)
|
Cieľ
1,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
|
Hodnota
28,0 (počet)
|
Cieľ
23,0 (počet)
|
Naposledy aktualizované
14.01.2021
|
Riziko
-
|
Názov | IČO |
---|---|
Názov
Základná škola, Sadová 620, Senica
|
IČO
31827705
|