Popis projektu

s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom asistentov učiteľa pre žiakov so zdravotným znevýhodnením bude zameraná na pomoc žiakom so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami so zdravotným znevýhodnením na základe odporúčaní z centra pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie. Ide o žiakov s celkovou mentálnou úrovňou v pásme priemeru, poruchami pozornosti, ADHD, ŠVPU – dysgrafia, dyslexia, dysortografia, špeciálnymi poruchami učenia a zdravotným znevýhodnením - Fabryho choroba a inými vývinovými poruchami a diagnózami.

Cieľom aktivity bude utváranie vhodných podmienok pre vzdelávanie s dôrazom na uplatňovanie rovnakého prístupu ku vzdelaniu a zlepšenie školských výsledkov žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, ktoré  budeme na konci projektu overovať pomocou výsledkov žiakov, klasifikáciou žiakov.

s názvom Podpora inklúzie prostredníctvom členov inkluzívneho tímu bude zameraná na činnosť školského psychológa a činnosť špeciálneho pedagóga pre 23 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami. Sú to žiaci s rôznymi poruchami učenia a rôznym druhom zdravotného a sociálneho znevýhodnenia.

Cieľom aktivity je zlepšenie študijných výsledkov žiakov ohrozených školským neúspechom – výstup aktivity bude merateľný na základe klasifikácie – zlepšenia školských výsledkov a stavu žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami zaradenými do hlavných aktivít projektu.

je 23 žiakov so špeciálnymi výchovno-vzdelávacími potrebami, sekundárnou cieľovou skupinou budú všetci ostatní žiaci školy. Stanovené ciele aktivít projektu budú priebežne sledované hodnotením výchovno–vzdelávacích výsledkov a správania sa žiakov so ŠVVP.

Aktivity projektu sa budú uskutočňovať v našich vlastných priestoroch. Na realizáciu aktivít projektu bude dohliadať kvalifikovaný a skúsený riadiaci tím. 

Hodnoty merateľných ukazovateľov projektu sme nastavili reálne na základe našich skúseností, s výnimkou faktorov, ktoré nedokážeme ovplyvniť ako je napríklad migrácia žiakov a iné faktory, ktoré uvádzame v projekte.

Projekt a jeho výstupy poskytneme ako príklad dobrej praxe tým školám, ktoré vzdelávajú žiakov so špeciálnymi výchovno vzdelávacími potrebami. Realizáciou projektu dosiahneme elimináciu nedostatkov uvedených vo východiskovej situácii školy.

Viac
Subjekt
Základná škola, Sadová 620, Senica
Miesta realizácie
Senica
Stav
Projekt riadne ukončený (K)
Realizácia
01.01.2018 - 01.12.2020
Celková suma
189,720 €
Vlastné zdroje
9,486 €
Vyčerpané z projektu
119,956 €
Druh projektu
Dopytovo-orientovaný projekt
Operačný program
Operačný program Ľudské zdroje

Ako sa čerpal tento projekt

Názov Typ Plánovaný začiatok Skutočný začiatok Plánovaný koniec Skutočný koniec
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom členov…
Typ
Aktivity zamerané n…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podpora inklúzie prostredníctvom asiste…
Typ
Aktivity prispievaj…
Plánovaný začiatok
01.01.2018
Skutočný začiatok
01.01.2018
Plánovaný koniec
01.12.2020
Skutočný koniec
31.12.2020
Názov
Podporné aktivity
Typ
Podporné aktivity
Plánovaný začiatok
-
Skutočný začiatok
-
Plánovaný koniec
-
Skutočný koniec
-
Názov Hodnota Cieľ Naposledy aktualizované Riziko
Názov
Počet podporených škôl, ktoré uplatňujú inkluzívny model vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
10,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Dodatočný počet žiakov so ŠVVP zo SZP zaradených v bežných triedach, v školách ktoré implementujú inkluzívny model vzdelávania 24 mesiacov po skončení projektu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
3,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania, ktorým sa zlepšili študijné výsledky 6 mesiacov po absolvovaní programu
Hodnota
0,0 (počet)
Cieľ
21,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet škôl zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
1,0 (počet)
Cieľ
1,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov
Počet žiakov so ŠVVP v podporených školách zapojených do aktivít zameraných na podporu inkluzívneho modelu vzdelávania
Hodnota
28,0 (počet)
Cieľ
23,0 (počet)
Naposledy aktualizované
14.01.2021
Riziko
-
Názov IČO
Názov
Základná škola, Sadová 620, Senica
IČO
31827705
Táto stránka používa cookies, ktoré nám pomáhajú web ďalej vylepšovať. Zakliknutím políčka „Súhlasím“ prehlasujete, že ste sa zoznámili s našou politikou využívania súborov cookies zverejnenou v dokumente Cookies.